lokeland Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 ...Edit : alt handler om prioriteringer, der du velger kino, der velger jeg casing 5439893[/snapback] Sånt er som musikk i mine ører! Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du har den mest gjennomførte worklogen som fortsatt er i gang! Sinnsykt rått.... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Har akkurat lest gjennom prosjektet, og jeg må si at det ser helt utrolig sykt ut Skulle ønske jeg hadde slike skills Gleder meg til neste update 5440773[/snapback] Takkar for det fine komplimentet DemoNsouL ja det blir i såfall ikke så lenge til. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Glisevask : ja et prosjekt er et prosjekt, det lager ikke av seg selv Marius E : ja vi prøver så godt vi kan, er vel kanskje på tide å bli ferdige også. har gått lang tid siden jeg begynte. satt å mimret litt på tidligere innlegg i går, det var rent funn å se hva folk har skrevet hehe Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Alt godt er vel fortjent, DJ Sonic. Det skal du ha. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Ja sant nok det Marius E takker nok en gang. Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har du vurdert å plassere speil på strategiske steder i kabinettet? Blir temmelig bra effekt av det! Sjekk min guide til speilskjæring for tips. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Krom funker som speil vi jeg si, og HK-plata er også laga av speil Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Heftig uv rør og inventer , du tror ikke vi kunne fått et oversikts bilder? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 du skal på TG ja? da MÅ jeg komme bort å sikle litt over kassa. dette blir rått. du skulle nesten fått deg plass veld siden av bizarro Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 du skal på TG ja? da MÅ jeg komme bort å sikle litt over kassa. dette blir rått. du skulle nesten fått deg plass veld siden av bizarro 5443515[/snapback] Han heter Bizardo, men det er greit. Skal nok ha meg en tur jeg også! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hei. Marius E : Ja har faktisk vært inne på tanken dette med speil, men slik det er på vei til å bli nå så har jeg ikke plass og som king_of_kong nevnte så¨er det plenti av krom (ekte sådan) i kassa, bare det, gjennspeiler seg noe til de grader, men kunne jo gjort noen forsøk på det, kan ta det med i tankene når vi setter i sammen Klikka_bZerk : En overall mener du, nei sorry nå er alt blitt tatt ned og begynt å gjøre klar til update Vi begynner i morgen tenker jeg Spirre: Ja, det var en stund jeg tvilte på om jeg fikk biletter men det fikset seg, so here I come ja hadde kanskje vært noe det men tror ikke det skal bli så vanskeligt å se meg hehe, du er velkommen bort, bare gå etter den stooore banneren og de blinkene lysene ps. har begynt sånn smått å lage hylle systemet til plassen vår Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Krom funker som speil vi jeg si, og HK-plata er også laga av speil 5442824[/snapback] ja de stemmer det, ikke noe aluminium eller stål her nei Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 du skal på TG ja? da MÅ jeg komme bort å sikle litt over kassa. dette blir rått. du skulle nesten fått deg plass veld siden av bizarro 5443515[/snapback] Han heter Bizardo, men det er greit. Skal nok ha meg en tur jeg også! 5443635[/snapback] trodde jeg skreiv litt feil der, var ikke helt sikker. gadd ikke sjekke i farta Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Skrive feil er godtatt, hvertfall i worklogen min Og som en felles ting som gjelder alle, inkludert meg selv. Note: navn skal respekteres og skrives riktigt, de representerer deg ! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 jeg har respekt for Bizardo jeg, han er utrolig flink. jeg har bare dårlig hukommelse du er forresten utrolig flink du også. den katode modden din er min favotitt så langt. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 jeg har respekt for Bizardo jeg, han er utrolig flink. jeg har bare dårlig hukommelse du er forresten utrolig flink du også. den katode modden din er min favotitt så langt. 5445305[/snapback] Slapp av Spirre, den var overhode ikke rettet på deg personeligt, jeg bare la den til som en liten felles ting til oss alle sammen. En reminder liksom. You are a cool dude Spirre, relax Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 kk den er grei btw takk for komplimentet, tror du er førstemann som har kalt meg cool Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Ja vi er jo alle litt coole da Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det enste jeg kan si er: NICE NICE NICE!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå