Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har akkurat lest gjennom prosjektet, og jeg må si at det ser helt utrolig sykt ut :) Skulle ønske jeg hadde slike skills :D Gleder meg til neste update :)

5440773[/snapback]

Takkar for det fine komplimentet DemoNsouL :)

ja det blir i såfall ikke så lenge til.

Lenke til kommentar

Glisevask : ja et prosjekt er et prosjekt, det lager ikke av seg selv :)

Marius E : ja vi prøver så godt vi kan, er vel kanskje på tide å bli ferdige også. har gått lang tid siden jeg begynte.

satt å mimret litt på tidligere innlegg i går, det var rent funn å se hva folk har skrevet hehe

Lenke til kommentar

Hei.

Marius E :

Ja har faktisk vært inne på tanken dette med speil, men slik det er på vei til å bli nå så har jeg ikke plass og som king_of_kong nevnte så¨er det plenti av krom (ekte sådan) i kassa, bare det, gjennspeiler seg noe til de grader, men kunne jo gjort noen forsøk på det, kan ta det med i tankene når vi setter i sammen :)

Klikka_bZerk :

En overall mener du, nei sorry nå er alt blitt tatt ned og begynt å gjøre klar til update :)

Vi begynner i morgen tenker jeg :)

Spirre:

Ja, det var en stund jeg tvilte på om jeg fikk biletter men det fikset seg, so here I come :) ja hadde kanskje vært noe det men tror ikke det skal bli så vanskeligt å se meg hehe, du er velkommen bort, bare gå etter den stooore banneren og de blinkene lysene :cool:

ps. har begynt sånn smått å lage hylle systemet til plassen vår :thumbup:

Lenke til kommentar
du skal på TG ja? da MÅ jeg komme bort å sikle litt over kassa. dette blir rått. du skulle nesten fått deg plass veld siden av bizarro :p

5443515[/snapback]

Han heter Bizardo, men det er greit. Skal nok ha meg en tur jeg også! :dribble:

5443635[/snapback]

trodde jeg skreiv litt feil der, var ikke helt sikker. gadd ikke sjekke i farta ;)

Lenke til kommentar
jeg har respekt for Bizardo jeg, han er utrolig flink. jeg har bare dårlig hukommelse :( 

du er forresten utrolig flink du også. den katode modden din er min favotitt så langt.

5445305[/snapback]

Slapp av Spirre, den var overhode ikke rettet på deg personeligt, jeg bare la den til som en liten felles ting til oss alle sammen. En reminder liksom.

You are a cool dude Spirre, relax :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...