El Netzor Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du er rå i case modding mann! Angående vannkjølinga ingen lekkasjer? Skal følge med videre! El NetZor Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Heisann! Så bra ut da, non lekkasjer enda? Kutgw! Øyvind Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Du er rå i case modding mann! Angående vannkjølinga ingen lekkasjer? Skal følge med videre! El NetZor 5352534[/snapback] hey Takk for komplimentet Nei så langt så ser det bra ut, ikke en dråpe å se, og vifta og pumpa går som en drøm. sjekket pumpa for varme i sta og den er litt lunken bare, trodde nesten den skulle bli skikkelig varm siden jeg har pakket den inn men det ser bra ut. tenkte jeg skulle ta en temp av vannet senere i dag, bare for å se åssen det ligger ann. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Heisann! Så bra ut da, non lekkasjer enda? Kutgw! Øyvind 5352620[/snapback] Takk nei ikke en dråpe å se noe sted Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kjempefint system, fint at du ikke har lekkasjer Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Kjempefint system, fint at du ikke har lekkasjer 5352850[/snapback] takk ja og slik skal det fortsette også eller så havner hele greia ut av vinduet hehe feil er ikke aksetabelt nei. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Så kongetøft ut det der! Fint at det ikke oppsto noen lekkasjer, det er jo no dritt.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det ser jo nesten ut som et meieri inni der, men hatten av for en flott jobb allikevel! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 hei. Skrue : ja det kan du trygt si, men heldigvis bare en test Takker også for komplimentet. Glisevask : ja det er jaggu jeg og men hadde egentlig ikke noen tvil om dette, takket være en stø hånd så var faktisk radiatoren tett også. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg kan ikke si at den rødfargen var den beste jeg hadde sett, kan du teste å se hvordan den blir under uv belysning? Vannkjølinga ser flott ut Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg kan ikke si at den rødfargen var den beste jeg hadde sett, kan du teste å se hvordan den blir under uv belysning? Vannkjølinga ser flott ut 5353577[/snapback] Det har blitt gjort, men jeg har ikke flere for hånden slik at jeg får testet uv lyset fullt ut, de andre er under arbeid. Det vil bli som nevnt før, tatt en test med uv om noen dager med litt mindre farge i, tror rød fargen blir penere da, litt mere rød for å si det slik. Men jeg gjør også oppmerksom på at det er to forskjellige slange typer der, den fra biltema var litt hvitere enn den fra frozen, så det er har oppstått en liten farge forskjell der. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Vil bare legge til en liten sak. Etter noen timer så sjekket jeg ssystemet på nytt og fremdeles like stødigt. men det jeg blei en smule forbauset over var at pumpen var iskald, jeg tenkte først at det kan komme av at vifta står like forran men jeg slo den av for et par timer, pumpen var fortsatt like kald, så min teori er at stålet gjør at den beholder kulda, noe som er positivt for vannet som går igjennom den. litt sprøtt men... En annen ting er at blokkene er også kalde under som jeg antar er svært positivt, så jeg skal ta tempen i morra, så får vi se hva den sier. Ville bare nevne det. Edit: skrev feil første gang og kom til å trykke på feil knapp. Endret 29. desember 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hmmm, det var jo litt sprøtt. Men forklaringa di er sikkert logisk! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Hmmm, det var jo litt sprøtt. Men forklaringa di er sikkert logisk! 5354021[/snapback] ja helt klart sprøtt men nå vet vi jo i fra før at stål har det med å være kaldt, så det er sikkert derfor, skal bli spennende å se framover. Kanskje dette er en ide for de som skal eksprimentere litt, tenkte da på, uten vifter, radiatorerer o.l. Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Blir diggbart dette prosjektet du holder på med her DJ-Sonic Nok en gang bra kvalitet på arbeid/ testen din Stå På! Petter Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Takk for komplimentet chase , vi gjør så godt vi kan alle mann Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ser jo bra ut dette, som alltid. Hovedkortet skal vel ikke ligge der nede i det ferdige kabinettet? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Ser jo bra ut dette, som alltid. Hovedkortet skal vel ikke ligge der nede i det ferdige kabinettet? 5354745[/snapback] takkar for komplimentet. Nei, det kortet jeg skal bruke i hoved pc står oppreist, dette er bare en test av vann systemet. tenkte du på noe spesiellt vågebu ? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Nei, lurte bare litt når jeg så at du hadde lagt det ned i testkabinettet. Endret 30. desember 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Nei, lurte bare litt når jeg så at du hadde lagt det ned i testkabinettet. 5355818[/snapback] Ah, neida, det kortet der er kun for holdeplass til kortet under testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå