Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er rå i case modding mann! :dribble: Angående vannkjølinga ingen lekkasjer?  :) Skal følge med videre!

El NetZor

5352534[/snapback]

hey :)

Takk for komplimentet :)

Nei så langt så ser det bra ut, ikke en dråpe å se, og vifta og pumpa går som en drøm.

sjekket pumpa for varme i sta og den er litt lunken bare, trodde nesten den skulle bli skikkelig varm siden jeg har pakket den inn men det ser bra ut. tenkte jeg skulle ta en temp av vannet senere i dag, bare for å se åssen det ligger ann.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si at den rødfargen var den beste jeg hadde sett, kan du teste å se hvordan den blir under uv belysning?

Vannkjølinga ser flott ut :thumbup:

5353577[/snapback]

Det har blitt gjort, men jeg har ikke flere for hånden slik at jeg får testet uv lyset fullt ut, de andre er under arbeid.

Det vil bli som nevnt før, tatt en test med uv om noen dager med litt mindre farge i, tror rød fargen blir penere da, litt mere rød for å si det slik.

Men jeg gjør også oppmerksom på at det er to forskjellige slange typer der, den fra biltema var litt hvitere enn den fra frozen, så det er har oppstått en liten farge forskjell der.

Lenke til kommentar

Vil bare legge til en liten sak.

Etter noen timer så sjekket jeg ssystemet på nytt og fremdeles like stødigt.

men det jeg blei en smule forbauset over var at pumpen var iskald, jeg tenkte først at det kan komme av at vifta står like forran men jeg slo den av for et par timer, pumpen var fortsatt like kald, så min teori er at stålet gjør at den beholder kulda, noe som er positivt for vannet som går igjennom den. litt sprøtt men... En annen ting er at blokkene er også kalde under som jeg antar er svært positivt, så jeg skal ta tempen i morra, så får vi se hva den sier.

Ville bare nevne det.

Edit: skrev feil første gang og kom til å trykke på feil knapp.

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar
Hmmm, det var jo litt sprøtt. Men forklaringa di er sikkert logisk! :)

5354021[/snapback]

ja helt klart sprøtt men nå vet vi jo i fra før at stål har det med å være kaldt, så det er sikkert derfor, skal bli spennende å se framover.

Kanskje dette er en ide for de som skal eksprimentere litt, tenkte da på, uten vifter, radiatorerer o.l.

Lenke til kommentar
Ser jo bra ut dette, som alltid. :)

Hovedkortet skal vel ikke ligge der nede i det ferdige kabinettet?

5354745[/snapback]

takkar for komplimentet.

Nei, det kortet jeg skal bruke i hoved pc står oppreist, dette er bare en test av vann systemet.

tenkte du på noe spesiellt vågebu ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...