DJ-Sonic Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Ingen update denne helge heler? Var det pga. at du var syk? eller manglet du noe? 5310239[/snapback] nei har fått det jeg trenger nå, ja er en smule sjuk kan man si, orka ikke en dritt i helgen men gjør et hoppende forsøk på å gjøre det ferdigt i dag, så enten så kommer updaten i kveld en gang eller så kommer den sent i morgen. men komme gjør den. eller dem Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 *cheer* Yey! *glede seg* Har selv ikke jobba med modden siden jeg måtte handle julegaver og på søndag var jeg på besøk hos noen. Men jeg holder på å lage en lysende skattekiste som jeg skal ta bilder av når den blir ferdig Lenke til kommentar
chase Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 nei har fått det jeg trenger nå, ja er en smule sjuk kan man si, orka ikke en dritt i helgen men gjør et hoppende forsøk på å gjøre det ferdigt i dag, så enten så kommer updaten i kveld en gang eller så kommer den sent i morgen. men komme gjør den. eller dem 5310454[/snapback] Ser frem til det har juleferie fra i dag av så da kommer sikkert jeg meg i arbeid snart også og som alltid: Stå på! ' Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ingen update denne helge heler? Var det pga. at du var syk? eller manglet du noe? 5310239[/snapback] nei har fått det jeg trenger nå, ja er en smule sjuk kan man si, orka ikke en dritt i helgen men gjør et hoppende forsøk på å gjøre det ferdigt i dag, så enten så kommer updaten i kveld en gang eller så kommer den sent i morgen. men komme gjør den. eller dem 5310454[/snapback] Flott! God bedring foresten Våkna du etter du hadde lagt deg? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 ja det kan man si, svetta og frøs om hverandre, huff ikke noe kult ass. Men i dag, myyye bedre og er snart ferdig med delen så en update skal vi klare i dag tror jeg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Nei nei, da er det ikke noe spem her lengere da Endret 20. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Huff å huff, strømen gikk her i natt. og da var det under 0- her og da var det kaldt å stå opp .Sikkert like ille som å være syk å fryse det da 5315939[/snapback] Spam? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Hei. Jeg har nå en update klar til å legges ut, siden det var noen små problemer med web siden her om dagen så fikk jeg ikke gjort det, i dag har jeg ikke hatt tid til dette, men legger den ut i romjulen. Men det jeg egentlig skulle si var å ønske alle på overklokking forumet og stab en riktig God Jul og et Godt nytt År. så langt har det vært kjempe triveligt å være her med alle sammen Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) update flyttet Endret 1. mars 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) update flyttet Endret 1. mars 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Sorry men jeg rotet med postene her, men bare til å legge inn innlegg ettersom dere ønsker Endret 25. desember 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg har akkurat nå en ekstatisk og sensuell opplevelse! Utrolig bra, en "liten detalj" som ble så hinsided tøff.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 hva kan man si til no sånt egentlig? sykt bra arbeid! (du kan sikkert få en moderator til å slette alle de uflaks innlegga dine om du spør pent ) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Konge mon ami! *bøyer seg i støvet* Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Den der ble jo bare heftig Men alle kablene er jo lodet på, hadde det ikke vært bedre med noen hun og han kontakter? sånn at du kunne koblet til de kontaktene du trenger? Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Den ble veldig bra Like bra kvalitet som på forrige mod, og den før der, og der.. Stå På! Petter Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Herregud du er skilld Blir så misunnelig Lenke til kommentar
strexx Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 jeg har lest gjennom denne posten og for å si det sånn, jeg er IMPONERT! sliter med å finne ord, for faen til bra mod ass! du har SKILLS!! blir drit bra! Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Du er flink! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Den der ble jo bare heftig Men alle kablene er jo lodet på, hadde det ikke vært bedre med noen hun og han kontakter? sånn at du kunne koblet til de kontaktene du trenger? 5335792[/snapback] Hei. er ikke helt sikker på hva du mener men.. Jeg brukte lodde teknikk rett og slett fordi kontakter ikke har noen plass i boksen, det blei rimeligt trangt der kan man si Og skulle jeg trenge noen flere 5v og 12 v uttak for flere enheter så har jeg det også, har tenkt på det meste hehe. Og tenker du på de resterende ledige hullene i boksen så er det faktisk penere med noen gummi propper der enn store stygge kontakter Endret 25. desember 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå