DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 hei liker arbeidet ditt dj sonic, for å si det mildt. er det navnet nå det endelige navnet? KUTGM! (Keep Up The Good Mod) Petter 5183776[/snapback] hei og takk for det chase, hyggeligt å høre. ja det er vel det final navn tenker jeg ja, men har du et forslag eller en mening så bare kom med det. 5183805[/snapback] Hvordan kan det være final name vist du vil ha flere navne forslag? 5183909[/snapback] så bare på spørmålet hans, virket litt tvilende så derfor skrev jeg det jeg skrev, man vet jo aldi hva slags ideer folk har da Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 bare for å svare alle som har gitt tilbake meldinger på logo saken min. Altså, det er ingenting som er blitt gitt opp ! men jeg må påpeke at jeg har mye å ta hensyn til, ja greit et fyrtår er et fyrtårn og drit fint navn/logo, og ja jeg satset faktisk på å bruke dette, (seriøst) men et innlegg fikk meg til å tenke, og jeg spurte meg selv om dette virkelig var kassa mi. Det forbaska innlegget på bit-teck ødela hele opplegget mitt, rett og slett snudde det på hode. alt passet inn 100% tilomed logo til det navnet. Akurat nå er jeg en smule forvirret for å si det slik. det har kommet mange gode forslag som jeg liker men noe sier meg at jeg skal lete videre. spør meg ikke etter hva men noe er det, det er slik jeg skaper mine ideer. Navnet LightCube er faktisk sammen satt av to forslag og som jeg personelig synest passet inn litt bedre enn Lighthouse. Dette er grunnet at kassa mi ligner faktisk mere på en cube enn et fyrtårn og det samme gjelder ordet House. LightCube har blitt laget for å stå, det blir IKKE byttet ut en gang til. men derimot logo er fremdeles åpen for forslag. Et forslag er ikke et ferdig sluttresultat. og en ting til, slike innlegg får meg til å stå i skyggen å se teit ut. slike kritiske innlegg er helt unødvendige i mitt syn. jeg spurte om forslag og jeg så på dem og bestemte meg for et av dem men blei byttet ut fordi jeg synest et annet et passet bedre inn. det er ikke snakk om boikotte noe som helst her. Må si jeg fikk litt haka slipp når jeg leste hva dere hadde skrevet som ren kritikk, skvising, hadde liksom ikke venta meg det akkurat. Skjønner at folk kan bli litt skuffet, det er fullt lov det men det er ingen konkuranse om den beste logoen wat so ever. jeg går ikke etter det, jeg går etter hva jeg liker og som kan gi meg et lite Wow ! det er mye jeg ser på når det gjelder logoer, og til slutt velger jeg et som jeg synest passer best, men det er ikke dermed sagt at det er final selv om jeg sier det, hadde vært fett med et stort Wow ! også Når dette er sagt så sniker jeg meg tilbake til det hullet jeg kom fra og fortsetter med mitt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) bla bla bla-logo -bit-tech -kokurasse -osv 5184145[/snapback] Ja det var vel litt du av meg og poste der før moden var helt ferdig, og du bare kunne tatt bit-tech med storm? Angående logo så er jeg helt enig at man tar det som man liker best (bare se på mitt eksempel, jeg valgte glisevask sin logo i stade for caliber sin. gpa. at jeg likte glisevask sin best. ) Navnet er jo også veldig vanskelig å få noe som passer helt da, men orac4 var veldig bra helt til jeg liksom ødela litt for deg. (*sint på meg selv* ) Lightcube er jo også ganske fett det også da, men ikke like bra som orac4 da. Det passet joliksom litt mer da. du tok c3 og orac3 til next level da. Men lightcube er jo lisom et fyrtårn(masse lys i kassa)/cube(plexi-kasse), vist du tenker på hva som passer mer inn da er vel lightbox. for box passer mer til dette kabinettet, dette er jo ikke en cube. Men lightcube høres mye bedre ut da. Var dette nok utfylende? (skrevet av en "våken" tenåring, pluss en god skvet kaffe) Endret 21. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 bla bla bla-logo -bit-tech -kokurasse -osv 5184145[/snapback] Ja det var vel litt du av meg og poste der før moden var helt ferdig, og du bare kunne tatt bit-tech med storm? Angående logo så er jeg helt enig at man tar det som man liker best (bare se på mitt eksempel, jeg valgte glisevask sin logo i stade for caliber sin. gpa. at jeg likte glisevask sin best. Navnet er jo også veldig vanskelig å få noe som passer helt da, men orac4 var veldig bra helt til jeg liksom ødela litt for deg. (*sint på meg selv* ) Lightcube er jo også ganske fett det også da, men ikke like bra som orac4 da. Det passet joliksom litt mer da. du tok c3 og orac3 til next level da. Men lightcube er jo lisom et fyrtårn(masse lys i kassa)/cube(plexi-kasse), vist du tenker på hva som passer mer inn da er vel lightbox. for box passer mer til dette kabinettet, dette er jo ikke en cube. Men lightcube høres mye bedre ut da. Var dette nok utfylende? (skrevet av en "våken" tenåring, pluss en god skvet kaffe) 5184193[/snapback] njæ... ingen som viste åssen de kom til å reagere uansett, vi fant jo ut det da men om du ødela noe, tja, det tror jeg neppe for å si det helt ærligt men.... Lightbox ? hvorfor i granskuen kom du ikke på det tidligere da he he ja du har rett i det at det ikke er noen cube men det var det nærmeste jeg kom på he he. Men nå tør jeg ikke bytte noe mere, da tror jeg nesten jeg blir sjang haia utpå her :!: Jada. nok utfyllende. Mest sansynelig like våken som meg. jepp kaffe måste man have i disse sene natte timer. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jada bare skøy å hjelpe til. Vist du liker lightbox bedre så skift da vel Kaffe er digg jeg drakk vel 15 kopper kaffe elns på det første døgnet på sist lan. gratis kaffe på shell. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) jeg synes også er det kjipt at bittech var så vrange med deg. ellers så liker jeg lightbox best av de som er kommet inn til nå, det er både beskrivende og enkelt på engang. "The Lightbox Project" høres veldig bra ut synes jeg...og om du da kanskje tar å modder inn et par "lyskastere" som lyser opp logoet, noe alla det ene filmstudioet i statene gjør, så tror jeg at det vil bli veldig bra. men det er nå bare meg da... tenkte litt på en annen ting også...om det lar seg gjøre på en nogenlunde grei måte da...ta å skjær ut bokstavene i plexi, og så få festa de på en måte inni kassa med lyskasterne stående under eller bak de og belyse de... Endret 21. november 2005 av Spirre Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Klikka_bZerk : det er flotters Spirre : ja det kan du jo trygt si, men men. er ikke noe å gjøre ved, jeg har jo (siden jeg byttet navn) fått oppfordring på å gjøre om all tekst til engelsk og legge den ut på bit-tech da, men det krever tid siden det er så mye, så det får jeg se på senere, akkurat nå har jeg ikke tid til det. så da får det heller være så lenge. Ang. lys og ut skjæring, det lar seg absolutt å utføre, det der skal jeg se nærmere på, var ikke så dumt forslag det nei, hm når jeg tenker etter så tror jeg det hadde vert fett. takk for forslaget Ang. navn: jha da har jeg skiftet navn da for aller siste gang, dette er et navn som 100% skal stå fast, da er det bare logoen igjenn takk til Klikka_bZerk og spirre for forslaget Og en annen ting, jeg la merke til at signaturen min var forandret til ", Nei. ikke 7 linjer her." ikke vet jeg hvem som har gjort det eller hvorfor, så til den som har redigert det, hadde vært fint med en forklaring på dette. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 det er max 4 linjer i signatur, så det er en eller annen moderator som har endra det. har opplevd det en gang eller to selv. ellers så er det hyggelig å høre at du likte forslaget. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) det er max 4 linjer i signatur, så det er en eller annen moderator som har endra det. har opplevd det en gang eller to selv. ellers så er det hyggelig å høre at du likte forslaget. 5186727[/snapback] ok jeg skjønner men jeg har jo bare 3 da men.. ser det er mange som har flere enn 4 også. Endret 21. november 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Klikka_bZerk : det er flotters Ang. navn: jha da har jeg skiftet navn da for aller siste gang, dette er et navn som 100% skal stå fast, da er det bare logoen igjenn takk til Klikka_bZerk og spirre for forslaget 5186701[/snapback] Takker, men jeg håper/tviler på at dette er siste gangen du bytter navn Håper du beholder det da Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Klikka_bZerk : det er flotters Ang. navn: jha da har jeg skiftet navn da for aller siste gang, dette er et navn som 100% skal stå fast, da er det bare logoen igjenn takk til Klikka_bZerk og spirre for forslaget 5186701[/snapback] Takker, men jeg håper/tviler på at dette er siste gangen du bytter navn Håper du beholder det da 5186894[/snapback] Seriøst, nå er det absolutt siste gang ja Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vet ikke om jeg burde si det nå... kom litt sent, men LightCube EIER LightBox på lang vei """" Seriøst, nå er det absolutt siste gang ja """" Men må er det enklere å lage logo igjen også uansett hvilken av de to siste. Forreste: Cube = boks med alle sider kvadratiske(?)... Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Vet ikke om jeg burde si det nå... kom litt sent, men LightCube EIER LightBox på lang vei """" Seriøst, nå er det absolutt siste gang ja """" Men må er det enklere å lage logo igjen også uansett hvilken av de to siste. Forreste: Cube = boks med alle sider kvadratiske(?)... 5188333[/snapback] æh ! nå er jeg ikke helt med her he he ah. sånn ja, ja ser jo tegningen nå da , men de sa det lød bedre med box enn cube så da blei det lightbox ja logo er intet problem nå, skal foresten legge ut et forslag om noen strakser, og se hva responsen er på den. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) hei alle, legger ut en forslags logo. er kun ute for evnt. meninger og sånn. Note: er overhode ikke bestemt forestill dere bakrunden blank, med en svak frost farge rundt kanten. Og med logo bilde i frost i mitten, navnet kommer da i mitten slik det er nå, men kanskje med noen forandringer. ps. det grå rundt er bare for at dere skal få se hvordan det ser ut liksom. så er det bare til å komme med meninger og forslag. Edit: det i mitten av tegningen forblir blankt. Endret 21. november 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det ble god knall det der Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det ville blitt veldig kult Frosta plexi er alltid fint Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Var kult det der da Frosta plexi er kult ja Hvordan fikser man det?:S (sikkert dumt spm men) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Var kult det der da Frosta plexi er kult ja Hvordan fikser man det?:S (sikkert dumt spm men) 5197312[/snapback] Matte det ned med pussepapir eller sandblåse tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 noen som har en link til det derre tullet på bit-tech? Det som ødela for deg? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 noen som har en link til det derre tullet på bit-tech? Det som ødela for deg? 5197843[/snapback] http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=102175 Her er linken Dritt det der ass, at de syns sånn de syns... men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå