sirtommen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 HUFF !! Det der likte de ikke nei, men det hadde jeg nesten regnet med, fryktet egentlig noe sånt men men.. la inn et innlegg der så får vi se på responsen på det. Men uansett, det er mye ved kassa mi som ikke er lik hans så noen blue print er det i hvertfall ikke. Satte en liten demper det her men.. skal nå gjøre ferdig kassa uansett hva folk mener om det. Har så smått fundert på å bytte navn rett og slett for å dempe trykket litte granne på dette med kopi og sånn så vi får se hva det blir tel. hvis det er noen som har noen forslag til noen navn så er det bare til å klaske det inn her, så tar jeg en vurdering på det. Men det må skje raskt ps, den konkuransen kan jeg bare glemme tror jeg he he 5170900[/snapback] Jajaja, siden du spør skal du få lov til å kalle den opp etter meg Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Teit av dem å kalle det en rippoff da. Men synes du burde lage deg ditt eget navn for å skille deg ifra Orac3 egentlig. Slik at folk forbinder navnet på kassa di med deg og ikke at det henger sammen med Orac3 modden. Men aldri gi opp ALDRI. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Syns det er dumt at de kaller det en kopi, det er jo ikke meninga og det er heller ikke en avbildning av Orac3 modden. Men kan hende du burde lage eget navn på modden din, så den ikke blir for lik Orac3 (navn). Men du må aldri gi opp! (Skrev noe av det samme som apstein) Endret 18. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 hm, åssen forander jeg på navnet ? altså bytter ut det som står det Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du må nok gå gjennom hele tråden og redigere alle postene Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Du må nok gå gjennom hele tråden og redigere alle postene 5171832[/snapback] har begynt men tenkte på navnet på forsiden. må jeg lage en ny tråd eller kan jeg bytte ut det som står der ? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Nytt navn i boks Nytt navn i boks, The LightHouse Prosjekt Takker ærefullt Caliber for forslaget Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Fint navn! Gleder meg til å se dette videre Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Nytt navn i boks Nytt navn i boks, The LightHouse Prosjekt Takker ærefullt Caliber for forslaget 5171976[/snapback] Hvordan kom han på dette navnet da? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Nytt navn i boks Nytt navn i boks, The LightHouse Prosjekt Takker ærefullt Caliber for forslaget 5171976[/snapback] Hvordan kom han på dette navnet da? 5172174[/snapback] La meg komme med en liten forklaring på navnet: Project Lighthouse kommer først og fremst av at DJ_Sonic ville ha et navn som formidlet at her var det virkelig snakk om lys. Det at kabinettet er av klar plexi, forsterker også konseptet av et fyrtårn. Videre er et fyrtårn ofte brukt som en metafor for noe som står ut fra mengden, et "lyspunkt", og igjen kan det trekkes paralleller til denne mod'en Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Nytt navn i boks Nytt navn i boks, The LightHouse Prosjekt Takker ærefullt Caliber for forslaget 5171976[/snapback] Hvordan kom han på dette navnet da? 5172174[/snapback] La meg komme med en liten forklaring på navnet: Project Lighthouse kommer først og fremst av at DJ_Sonic ville ha et navn som formidlet at her var det virkelig snakk om lys. Det at kabinettet er av klar plexi, forsterker også konseptet av et fyrtårn. Videre er et fyrtårn ofte brukt som en metafor for noe som står ut fra mengden, et "lyspunkt", og igjen kan det trekkes paralleller til denne mod'en 5172231[/snapback] Du kan å tenke Caliber Syns navnet ble bra Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Bra navn folkens Så kan alle som kaller det en Rippoff ta seg en runde rundt huset Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 da var det gjort. Caliber : helt rett takk for det kjempe fine forslaget som nå blir brukt, til din ære, det samme gjelder det andre som vil komme Da skulle vi vel være tilbake til normalt igjenn tror jeg, skal gå igjennom resten av postene mine i kveld. aspstein: helt klart Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 da var det gjort. Caliber : helt rett takk for det kjempe fine forslaget som nå blir brukt, til din ære, det samme gjelder det andre som vil komme Da skulle vi vel være tilbake til normalt igjenn tror jeg, skal gå igjennom resten av postene mine i kveld. aspstein: helt klart 5172517[/snapback] Bare hyggelig, syns selv det både klinger godt og ørene, og ser bra ut (hint, hint) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Bra navn folkens Så kan alle som kaller det en Rippoff ta seg en runde rundt huset 5172486[/snapback] De må gå på hendene da Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Bra navn folkens Så kan alle som kaller det en Rippoff ta seg en runde rundt huset 5172486[/snapback] De må gå på hendene da 5172699[/snapback] Den vitsen var knustørr, sorry ass Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 hehe fint å se at guttene er oppe å kjører her en power del 2 update er på vei inn i morgen foresten bare så det er sagt ellers så får jeg takke alle for støtten til dette prosjektet, det er en hærlig følelse å vite at det er faktisk er noen der ute som synest det er ok prosjekt, da kan man liksom fortsette, ta det dit det skal. så takk til alle. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) *Innlegget fjærnet jeg * Endret 18. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 jeg skjønner hva du mener Klikka_bZerk men da stopper vi der tror jeg, vil ikke ha noen flere på nakken nå People can say and think wat they want, they are titled to that. but anyway, I keep on moding and do my stuff so we will see how its will be. Note : This is NOT a competition to orac3 wat so ever, so to all hwo see this project dont think that ok. And its not a ripoff ether, end of story. da det var sagt så sniker jeg meg tilbake til kassa mi og gjør mitt pst. kan du slette den linken og teksten din tror du ? jeg vil ikke lage noe mere oppstyr om dette nå, det faller liksom helt ut det her nå OT på en måte liksom. og jeg vil heller ikke ha sånt i tråd prosjektet mitt. jeg synest det er kjempe fint med støtte men noen uvenner vil jeg overhode ikke ha. So please deleet that ok Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 *Innlegget fjærnet jeg * 5173555[/snapback] takk satt pris på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå