Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WOW! Utrolig vakkert må jeg si :)

Genialt og bruke minijacker til vifte ledingene! Hvordan skal du feste desse til strøm da? Modde PSU? Eller har du en annen god ide? :)

nja, må nok modde litt ja :p disse to viftene skal ikke inn psu men et helt annet sted ;) , desverre så mangler jeg noen små deler til å få fullført bilde serien til den saken der, men er jeg heldig så kommer det i posten i dag, så da er jeg klar til å få lagt ut den delen og :yes:

Ellers til alle sammen som er innom og titter her,

tusen takk for alle komplimanger :)

Lenke til kommentar

Takkar for det TommeN761, hyggeligt å høre at du følger med prosjektet videre :D

Og et lite tips til alle som holder på med acryllic cases.

skal dere hel-maskere kassa deres så for guds skyld ikke ha den på for lenge :no: jeg hel-maskerte kassa mi og tenkte ikke noe mere over dette, beskyttelse tenkte jeg, men det jeg derimot ikke tenkte på var at teipen størknet over tid. Hadde teipen på i nesten en måned, det kostet meg nesten 8 timer med å få gjort rein kassa igjenn :wallbash: . Lim rester og slikt er vanskeligt å få av fant jeg ut og ikke kunne jeg bruke noe særlig med rengjørings middel heller pga, plexien. så der satt jeg med en pusse klut og vann/såpe. ikke gøy i det hele tatt.

Vet ikke om dette var pga, dårlig teip eller noe men tar ikke sjansen på det en gang til he he

Lenke til kommentar
All maskerings tape er sånn, dessverre.

Men til den viktige saken. Nydelig fremført til nå, og gleder meg til å se det ferdige resultatet!

ja fryktet noe sånt, men man lærer av sine feil og jeg kan love deg at det der gjør jeg ikke en gang til :!:

Anyway, takk for komplimanget, fint at du følger med på dette.

Det er slikt som holder motivasjonen oppe :p

Lenke til kommentar
Takkar for det TommeN761, hyggeligt å høre at du følger med prosjektet videre  :D

skal dere hel-maskere kassa deres så for guds skyld ikke ha den på for lenge  :no:  jeg hel-maskerte kassa mi og tenkte ikke noe mere over dette, beskyttelse tenkte jeg, men det jeg derimot ikke tenkte på var at teipen størknet over tid. Hadde teipen på i nesten en måned, det kostet meg nesten 8 timer med å få gjort rein kassa igjenn  :wallbash: . Lim rester og slikt er vanskeligt å få av fant jeg ut og ikke kunne jeg bruke noe særlig med rengjørings middel heller pga, plexien. så der satt jeg med en pusse klut og vann/såpe. ikke gøy i det hele tatt.

Vet ikke om dette var pga, dårlig teip eller noe men tar ikke sjansen på det en gang til he he

Samme problem kan oppstå ved dremling på høy hastighet, spes i metall/plastikk. Har opplevd at varmeutviklingen får limet på maskeringsteipen til å bli både seigt og uhåndterlig, noe som forutsetter mye arbeid for å rengjøre overflatene i ettertid.

Dette ser bra ut, følger meg her ja.

Edit: Gå vekk leif...

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Takkar for det TommeN761, hyggeligt å høre at du følger med prosjektet videre  :D

skal dere hel-maskere kassa deres så for guds skyld ikke ha den på for lenge  :no:   jeg hel-maskerte kassa mi og tenkte ikke noe mere over dette, beskyttelse tenkte jeg, men det jeg derimot ikke tenkte på var at teipen størknet over tid. Hadde teipen på i nesten en måned, det kostet meg nesten 8 timer med å få gjort rein kassa igjenn  :wallbash: . Lim rester og slikt er vanskeligt å få av fant jeg ut og ikke kunne jeg bruke noe særlig med rengjørings middel heller pga, plexien. så der satt jeg med en pusse klut og vann/såpe. ikke gøy i det hele tatt.

Samme problem kan oppstå ved dremling på høy hastighet, spes i metall/plastikk. Har opplevd at varmeutviklingen får limet på maskeringsteipen til å bli både seigt og uhåndterlig, noe som forutsetter mye arbeid for å rengjøre overflatene i ettertid.

Dette ser bra ut, følger meg her ja.

Edit: Gå vekk leif...

:hmm: fint å ta med seg videre, toppers tips :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...