Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har du fått til ATX kontakten nå da? 5150593[/snapback] neida, står stand by, prøvde det som sto i den guiden men funka ikke så greit, det er 2 og ikke 1 stikkere som må bøyes inn samtidigt for å få ut ledningen, skal gjøre et nytt forsøk i morgen, går det ikke da så kapper jeg dem og lodder på igjenn, 20 stk ass, grrrrrøss ! 5150621[/snapback] Jaja, du får bare kose deg Hvorfor er ikke du på msn? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 er på jobb, jobber nattan denne uken, får ikke instalert msn på disse maskinene, regler du vet men det er tråløst nett her så jeg skal ha med meg den bærbare i morgen da Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 vet ikke helt hvordan du vil ha logoen din, men laget noe simpelt greie legger med som vedlegg Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) hm, ja var ikke så dum den Bizardo, skal legge den inn i forslags kassa mi tusen takk for at du tok deg tid til å komme med et bidrag Endret 14. november 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Den der var jo gaske tøff Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Syns den var ganske kul jeg! Lenke til kommentar
phOn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) stilig den logoen der ja! med forkortelse og greier edit: ble angrepet av Leif Endret 15. november 2005 av phOn Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) (Må bare si, at dette ser bra ut! Det er Orac3, men så er det ikke helt det heller da! På en positiv måte mener jeg Men logoforslag, utledet fra designet og tegnet i Sketchup: ) EDIT: tok bort logoene som hadde med orac4 å gjøre Endret 19. november 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Nei noe Orac3 er det ikke men kan jo ligne litt da Et kjempe flott innslag aeinstein. legger det i forslags kassen og takker for at du tok deg tid til å mekke i sammen noe, helt supert Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bare si fra om jeg skal legge ut min noe simple sketchupmodell.. eller om du vil ha flere bilder.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bare si fra om jeg skal legge ut min noe simple sketchupmodell.. eller om du vil ha flere bilder.. 5161369[/snapback] Jada sleng ut en sketchup model du Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) update flyttet Endret 1. mars 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) update flyttet Endret 1. mars 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ser bra ut detta ass! Dusjledningene fra 3ern ja Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 :O Vart jo drit kult da Skjønner ikke åssen du får det til Har bare en ting til å si.. Nyydelig! KUTFGW! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Huffameg du begynner å bli seriøst flink altså Haha ene bildet der ser ut som det kunne vært en robot i matrix :!: Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 nice! men jeg lurte på en ting, hvordan er det med plass inni kabinettet til psuen nå? den har jo blitt noe større nå. tenker da spesielt på den røde plexi plata med naglene som nødvendigvis blir stående oppe under taket på kabinettet. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Sinnsykt bra! Vinner du ikke en eller annen casemod-compo med den modden der, må dommern ha røkt noe jævlig sterkt! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Hei alle sammen, skal prøve å svare så godt jeg kan . Spirrre : Alt er blitt målt til på forhånd, planlagt til minste detalj det passer, men derimot plassen inne i psu er det værre med he he LenniZ : takkar for komplimentet aspstein : hm kanskje det er noe å tenke på i neste prosjekt Abbono: nja, ligner hva annet kunne passe inn i steden for dusj slanger DJ Ovin: he he ja en kan jo begynne å lure aeinstein: jada bare til å legge ut en tegning det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå