Caliber Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Si meg, la du ut linken til worklogen min på bit-tech Klikka_bZerk ?har vert noen utlanske navn her inne i dag se så jeg bare lurte litt. vet du foresten hvor lang tid det tar før de legger opp noen bilder i konkuransen ? har ikke dukka opp der ennå ser jeg. 5128261[/snapback] Tar sin tid det med bildene, og bildene de har lagt ut for å representere ALUminous er ganske så intetsigende... Endret 14. november 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Si meg, la du ut linken til worklogen min på bit-tech Klikka_bZerk ?har vert noen utlanske navn her inne i dag se så jeg bare lurte litt. vet du foresten hvor lang tid det tar før de legger opp noen bilder i konkuransen ? har ikke dukka opp der ennå ser jeg. 5128261[/snapback] Nei jeg har ikke langt noe link på bit-tech De bruker LANG tid på bildene send en mail til dem i å pur på denm så får de sikkert fart på seg. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Æh caliber, gidder du å formulere det ordet der tror du, skjønte ikke helt den der he he ok den er grei Klikka_bZerk da skal jeg gjøre det fikk dere noen mail fra dem når de skulle legge dem ut eller bare gjorde de det liksom ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Æh caliber, gidder du å formulere det ordet der tror du, skjønte ikke helt den der he he ok den er grei Klikka_bZerk da skal jeg gjøre det fikk dere noen mail fra dem når de skulle legge dem ut eller bare gjorde de det liksom ? 5128673[/snapback] Jeg fikk mail der de spørte om jeg kunne sende et bilde av prosjektet, men gjorde det aldri De tar bare bilder fra workloggen din, tilfeldig! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 ok den er grei Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Siden du også skal gravere logo, så kan du ta en litten titt her Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Siden du også skal gravere logo, så kan du ta en litten titt her 5131634[/snapback] takkar for tipset Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 heisann folkens. Jeg har et liite problem ang. logo Siden jeg ikke er noen kløpper til å gravere og slikt så dropper jeg dette men i steden så vil jeg ha en smule unik navn logo i steden. Så det jeg lurte på er om det er noen som kunne tenke seg å hjelpe meg litt, kanskje få til noen forslag eller lage en demo til meg eller noe. Har ikke så mye peil på dette med paint og slikt så det hadde vert fint med liite granne hjelp Slik har jeg tenkt meg det i første omgang (bare for å se hvordan det kan bli. det er to ting som er viktigt å tenke på, det ene er theme, det skal passe inn sammens med krom, lys osv. og det andre er skrift typen , jeg vil overhode ikke ha noen vanlig skrift til dette, kunne tenkt meg en slags gammal fary tail skrift eller noe sånt. alt annet en en vanlig blokk skrift i tillegg til dette så skal skriften lages i frost. ok slik forestiller jeg meg det. Begynner med en bård rundt hele vegg kanten som er smud i kantene, ikke noe vanlig firkantet opplegg he he (i frost) kanskje med noen is tapper eller noe sånt men ikke for mange av dem (kanskje litt skygge) Skriften skal begynne fra nedre venstre hjørne og gå opp mot øvre høyre hjørne, om den er mittstillt eller om den skal gå fra hjørne til hjørne vet jeg ikke, men det får en se åssen det blir. teksten er : Orac4 slik jeg skrev den nå, altså 4 tallet skal stå rett etter bokstaven C. Skal også prøve litt selv også men hadde som sagt vert fint med lit hjelp bare, forslag, utseende osv. og maby en demo. Alle forslag og demoer vil bli tatt seriøst og nøye sett på. Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vil bare si at modden er og kommer til å fortsette og være, helt fantastisk med mindre du bryter stilen for mye. Mener den allerede er langt over stadiet på Orac3. Nightrider modden din var helt genial Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Vil bare si at modden er og kommer til å fortsette og være, helt fantastisk med mindre du bryter stilen for mye. Mener den allerede er langt over stadiet på Orac3. Nightrider modden din var helt genial 5145220[/snapback] heisann, takk for komplimentet, det varmer å høre sånt. Nei theme og stilen kommer til å vere den samme men, er ikke helt ferdig med å modifisere saker og ting, det vil komme noen flere små ting som vil skille ut min fra orac3, bla. logo, div lys og noen ny modifiseringer. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Håper noen kan lage en tøff logo til deg Så vist jeg får øvet meg en god del til så kunne jeg liksom gravere til deg, skal vi heler ta det på msn? (øøø ja) Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hehe, mente ikke at den ikke allerede skiller seg ut fra Orac3 Ser egentlig mer funksjonell ut en Orac3 .. Orac3 er jo bare kabler og vannslanger bak plexien, ditt ser ikke så rotete ut.. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Håper noen kan lage en tøff logo til deg Så vist jeg får øvet meg en god del til så kunne jeg liksom gravere til deg, skal vi heler ta det på msn? (øøø ja) 5145720[/snapback] Har lagt graveringen på hyllen har kommet ove en ny idee som jeg skal prøve ut he he Ettersom det ikke har vært så veldig stor respons på dette med logo, så har jeg bestemt meg for å lage en selv, det hadde i grunn vert det beste, da kan jeg jo ta all gredit selv Ang, logo så har jeg den brent inn i hodet mitt, trenger nå det rette programmet for å lage den, driver å utforsker litt, samtidigt som jeg også har begynt å sette opp bakrunn til videoen Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Hehe, mente ikke at den ikke allerede skiller seg ut fra Orac3 Ser egentlig mer funksjonell ut en Orac3 .. Orac3 er jo bare kabler og vannslanger bak plexien, ditt ser ikke så rotete ut.. 5146973[/snapback] nei ikke ennå nei he he nei skal prøve å bruke litt mindre kabler enn han, men det blir ikke lett ved tanke på theme i kassa. Ang. Orac3, det var vel også meningen tror jeg, var laget slik at det skulle se rotete ut, altså caos Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Photoshop! Eventuelt GIMP som er gratis. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Photoshop! Eventuelt GIMP som er gratis. 5148065[/snapback] takkar for tipset, skal prøve på de to der. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ta en prat med meg på msn, så kan jeg godt ta ut litt kreativitet i en logo. Men gode tilbakemeldinger tror jeg nok vi kan få i land noe fint og stilrent Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ta en prat med meg på msn, så kan jeg godt ta ut litt kreativitet i en logo. Men gode tilbakemeldinger tror jeg nok vi kan få i land noe fint og stilrent 5150525[/snapback] flotters da sees vi på msn. ps. jobber nattan denne uken så da blir jeg å treffe der på dag og halve kvelden. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Har du fått til ATX kontakten nå da? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Har du fått til ATX kontakten nå da? 5150593[/snapback] neida, står stand by, prøvde det som sto i den guiden men funka ikke så greit, det er 2 og ikke 1 stikkere som må bøyes inn samtidigt for å få ut ledningen, skal gjøre et nytt forsøk i morgen, går det ikke da så kapper jeg dem og lodder på igjenn, 20 stk ass, grrrrrøss ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå