DJ-Sonic Skrevet 8. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hva med en loga som ligner på rød plexi som er avrunda i kantene og det står orac4 på den 5125680[/snapback] ja hørtes ok ut det men tenkte på hva jeg skulle bruke av verktøy liksom altså tegne verktøy eller hva man bruker. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Må bare få si at dette ser ut til å bli helt sykt pent. Bra og se noen som jobber målbevisst og som ikke gir opp Du kan jo ta dremmelen og frese en logo ned på baksiden av en rød plexi plate. Det tror jeg hadde sett fett ut Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Hva med å ha en løst sånn der rød plexibit som er gravert inn Orac4 og en dremel på siden som logo? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 8. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Takkar for komplimentet aspstein og ang logoen, hm ja det hørtes faktisk litt fett ut men jeg og gravere ?? hehe ja det kan jo bli litt av et syn men hva skal jeg gjøre med denne plexi biten da, sette den fast på kassa mener dere ? hm seffers skal jeg det, dumt spørsmål he he. da gjelder det bare å finne en passende plass til den da hm tenke tenke.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Takkar for komplimentet aspstein og ang logoen, hm ja det hørtes faktisk litt fett ut men jeg og gravere ?? hehe ja det kan jo bli litt av et syn men hva skal jeg gjøre med denne plexi biten da, sette den fast på kassa mener dere ? hm seffers skal jeg det, dumt spørsmål he he. da gjelder det bare å finne en passende plass til den da hm tenke tenke.. 5126125[/snapback] Bodt tips til gravering (Må nytte dette øyeblikket en stund nå ) Stikk innom nermeste glasshandler å hør om du får deg noe gratis avkapp som du kan bruke til å øve deg på, (eller så kan jeg donnere bort litt ) Kjør dremelen med en graveringbit på 5000RPM ha et ark under til å se logoen og så er det bare å prøve å finne tekniken Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Takkar for komplimentet aspstein og ang logoen, hm ja det hørtes faktisk litt fett ut men jeg og gravere ?? hehe ja det kan jo bli litt av et syn men hva skal jeg gjøre med denne plexi biten da, sette den fast på kassa mener dere ? hm seffers skal jeg det, dumt spørsmål he he. da gjelder det bare å finne en passende plass til den da hm tenke tenke.. 5126125[/snapback] Kan jo gravere i hva som helst av plexi på kassa Har jo noen ledige plasser. Hadde kanskje vært tøft å gravere en plass det er lys i plexien slik at det som er gravert får en annen tone. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Takkar for komplimentet aspstein og ang logoen, hm ja det hørtes faktisk litt fett ut men jeg og gravere ?? hehe ja det kan jo bli litt av et syn men hva skal jeg gjøre med denne plexi biten da, sette den fast på kassa mener dere ? hm seffers skal jeg det, dumt spørsmål he he. da gjelder det bare å finne en passende plass til den da hm tenke tenke.. 5126125[/snapback] Kan jo gravere i hva som helst av plexi på kassa Har jo noen ledige plasser. Hadde kanskje vært tøft å gravere en plass det er lys i plexien slik at det som er gravert får en annen tone. 5126211[/snapback] Eller bare lyse opp plexien med noen leds elns bruke night rideren? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 8. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Takkar for komplimentet aspstein og ang logoen, hm ja det hørtes faktisk litt fett ut men jeg og gravere ?? hehe ja det kan jo bli litt av et syn men hva skal jeg gjøre med denne plexi biten da, sette den fast på kassa mener dere ? hm seffers skal jeg det, dumt spørsmål he he. da gjelder det bare å finne en passende plass til den da hm tenke tenke.. 5126125[/snapback] Bodt tips til gravering (Må nytte dette øyeblikket en stund nå ) Stikk innom nermeste glasshandler å hør om du får deg noe gratis avkapp som du kan bruke til å øve deg på, (eller så kan jeg donnere bort litt ) Kjør dremelen med en graveringbit på 5000RPM ha et ark under til å se logoen og så er det bare å prøve å finne tekniken 5126173[/snapback] okay da skal jeg følge ditt råd og prøve meg på det, har masse kapp her men takk for tilbudet Nå er det slik at jeg har kun 1 forsøk på å klare det på den røde plexien ettersom jeg ikke får tak i mere (her til lands). jeg bruker da 3 mm plexi, skal jeg gravere dypt ned i platen eller bare i overflaten ? hvilket program kan jeg bruke til å lage logoen med (bokstavene) ? kan jeg bruke sketshup ? hva om jeg bygger den inn i en flat boks og setter lys i den, vil logoen lyse opp da tror du ? bare en tanke. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 8. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Takkar for komplimentet aspstein og ang logoen, hm ja det hørtes faktisk litt fett ut men jeg og gravere ?? hehe ja det kan jo bli litt av et syn men hva skal jeg gjøre med denne plexi biten da, sette den fast på kassa mener dere ? hm seffers skal jeg det, dumt spørsmål he he. da gjelder det bare å finne en passende plass til den da hm tenke tenke.. 5126125[/snapback] Kan jo gravere i hva som helst av plexi på kassa Har jo noen ledige plasser. Hadde kanskje vært tøft å gravere en plass det er lys i plexien slik at det som er gravert får en annen tone. 5126211[/snapback] innlegget kom litt før her gitt hehe ja som jeg nevnte over så hadde kanskje det blitt litt fett Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Den beste effekten er vel hvis du setter noen dioder i sidene på plexi plata. Da vil lyset fordele seg over hele plate, men de er bare de plassene der du har gravert og sidene på plata som vil lyse mest opp, for der vil lyset bli brutt. Okey det er sent på kvelden og dårlig forklart Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Er mye quoting her syns jeg men sikkert nødvendig for å holde orden på det Jeg syns forslagene høres bra ut! Leste nettopp gjennom Orac3, må si du har igjen litt før det blir så bra som Orac3, men du er på vei! Keep up the good work! -Qvin- Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Du kan prøve deg i sketchup og paint Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Spennende og gjennomført prosjekt så langt Jeg har egentlig aldri likt plexikabinett, men dette var nice.. Lykke til videre. Skulle du foresten på TG? Endret 9. november 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Er mye quoting her syns jeg men sikkert nødvendig for å holde orden på det Jeg syns forslagene høres bra ut!Leste nettopp gjennom Orac3, må si du har igjen litt før det blir så bra som Orac3, men du er på vei! Keep up the good work! -Qvin- 5126281[/snapback] Orac 3 er orac 3 og min er min jeg tenker ikke så mye på hvor mye jeg har igjenn og sånn, tar den tiden jeg trenger. mitt mål er ikke å få kassa like bra som orac3 men bedre, tror nok jeg har vist tendenser til det allerede nå, men som du sier lang vei igjenn før den er ferdig men hvorfor slik hast psst. overall 3 bildene er gamle he he Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 ja da prøver jeg på sketshup og logo. hva lys angår så får jeg se hva jeg gjør. logoen er ikke først prioritert ennå takkar for alle fine forslag, de vil bli fulgt og prøvd ut Bizardo, takkar for komplimentet Ja Tg er et must Lenke til kommentar
amarios Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Sinnsykt bra mod! *bokmerker workloggen* Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Sinnsykt bra mod! *bokmerker workloggen* 5126828[/snapback] tusen takk for komplimentet og hyggelig å høre at du vil bokmerke den Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Ja Tg er et must Tøft, da må jeg liksom komme å ta på kasa da, sette litt fingermerker på den hehe bare kødda, men jeg kommer nok innom en tur å ser på Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Ja Tg er et must Tøft, da må jeg liksom komme å ta på kasa da, sette litt fingermerker på den hehe bare kødda, men jeg kommer nok innom en tur å ser på 5128092[/snapback] den første som legger en finger på den smekker jeg til he he (kødda ) bare koselig det, bare se etter den høyeste og største banneren der så finner du meg, ja den det står Orac4 på Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Si meg, la du ut linken til worklogen min på bit-tech Klikka_bZerk ? har vert noen utlanske navn her inne i dag se så jeg bare lurte litt. vet du foresten hvor lang tid det tar før de legger opp noen bilder i konkuransen ? har ikke dukka opp der ennå ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå