Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The LightBox Project updates comming soon :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takkar for komplimentet aspstein :)

og ang logoen, hm ja det hørtes faktisk litt fett ut men jeg og gravere ?? hehe ja det kan jo bli litt av et syn :)

men hva skal jeg gjøre med denne plexi biten da, sette den fast på kassa mener dere ? hm seffers skal jeg det, dumt spørsmål he he. da gjelder det bare å finne en passende plass til den da hm tenke tenke..

Lenke til kommentar

og ang logoen, hm ja det hørtes faktisk litt fett ut men jeg og gravere ?? hehe ja det kan jo bli litt av et syn :)

men hva skal jeg gjøre med denne plexi biten da, sette den fast på kassa mener dere ? hm seffers skal jeg det, dumt spørsmål he he. da gjelder det bare å finne en passende plass til den da hm tenke tenke..

5126125[/snapback]

Bodt tips til gravering (Må nytte dette øyeblikket en stund nå :innocent: )

Stikk innom nermeste glasshandler å hør om du får deg noe gratis avkapp som du kan bruke til å øve deg på, (eller så kan jeg donnere bort litt ;) )

Kjør dremelen med en graveringbit på 5000RPM ha et ark under til å se logoen ;) og så er det bare å prøve å finne tekniken :yes:

Lenke til kommentar

5126125[/snapback]

Kan jo gravere i hva som helst av plexi på kassa :D

Har jo noen ledige plasser. Hadde kanskje vært tøft å gravere en plass det er lys i plexien slik at det som er gravert får en annen tone.

Lenke til kommentar

5126125[/snapback]

Har jo noen ledige plasser. Hadde kanskje vært tøft å gravere en plass det er lys i plexien slik at det som er gravert får en annen tone.

5126211[/snapback]

Eller bare lyse opp plexien med noen leds elns ;) bruke night rideren? :thumbup:

Lenke til kommentar

5126125[/snapback]

Bodt tips til gravering (Må nytte dette øyeblikket en stund nå :innocent: )

Stikk innom nermeste glasshandler å hør om du får deg noe gratis avkapp som du kan bruke til å øve deg på, (eller så kan jeg donnere bort litt ;) )

Kjør dremelen med en graveringbit på 5000RPM ha et ark under til å se logoen ;) og så er det bare å prøve å finne tekniken :yes:

5126173[/snapback]

:hmm: okay da skal jeg følge ditt råd og prøve meg på det, har masse kapp her men takk for tilbudet :)

Nå er det slik at jeg har kun 1 forsøk på å klare det på den røde plexien ettersom jeg ikke får tak i mere (her til lands).

jeg bruker da 3 mm plexi, skal jeg gravere dypt ned i platen eller bare i overflaten ?

hvilket program kan jeg bruke til å lage logoen med (bokstavene) ? kan jeg bruke sketshup ?

hva om jeg bygger den inn i en flat boks og setter lys i den, vil logoen lyse opp da tror du ? bare en tanke.

Lenke til kommentar

5126125[/snapback]

5126211[/snapback]

innlegget kom litt før her gitt hehe

ja som jeg nevnte over så hadde kanskje det blitt litt fett :)

Lenke til kommentar
Er mye quoting her syns jeg :p men sikkert nødvendig for å holde orden på det ;) Jeg syns forslagene høres bra ut!

Leste nettopp gjennom Orac3, må si du har igjen litt før det blir så bra som Orac3, men du er på vei! :thumbup:

Keep up the good work!

-Qvin-

5126281[/snapback]

Orac 3 er orac 3 og min er min :) jeg tenker ikke så mye på hvor mye jeg har igjenn og sånn, tar den tiden jeg trenger. mitt mål er ikke å få kassa like bra som orac3 men bedre, tror nok jeg har vist tendenser til det allerede nå, men som du sier lang vei igjenn før den er ferdig :) men hvorfor slik hast :)

psst. overall 3 bildene er gamle he he

Lenke til kommentar
Ja Tg er et must :)

Tøft, da må jeg liksom komme å ta på kasa da, sette litt fingermerker på den ;)

hehe bare kødda, men jeg kommer nok innom en tur å ser på ;)

5128092[/snapback]

den første som legger en finger på den smekker jeg til he he (kødda :D )

bare koselig det, bare se etter den høyeste og største banneren der så finner du meg, ja den det står Orac4 på :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...