ovinn Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Helt sinnsykt bra !! Du er flink! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Helt sinnsykt bra !! Du er flink! 5041323[/snapback] takk DJ Ovin Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 virkelig imponerende saker det der. du har mad skills i modding Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 du er sykt flink!, kommer til og bli bedre enn orac 3. SERIØST! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Wow! takkar gutter, kjempe hyggeligt at dere synest det, har nesten ikke ord på hvordan jeg skal takke dere for all rosen, et mega takk til dere Ja om ikke bedre så ihvertfall på nogelunde samma nivå. Men tenker ikke så mye på det, alt jeg vet er at jeg skal keep moding og få detta bra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Herregud så kult! Ingen Maradonna-nykker nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Sykt pent! Hvordan får du det til? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Herregud så kult! Ingen Maradonna-nykker nå? 5042298[/snapback] he he skjønte ikke helt den der men tar det som et kompliment Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Sykt pent! Hvordan får du det til? 5042458[/snapback] For å si det helt ærligt så aner jeg ikke det selv en gang bare gjør det og vips så er det der Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Gratulerer med enda et utrolig pent tilskudd til mod'en, all hail to the king! Snakkes på MSN kamerat. Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Tror ikke mine egne øyne...! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Gratulerer med enda et utrolig pent tilskudd til mod'en, all hail to the king! Snakkes på MSN kamerat. 5042556[/snapback] Takkar kammis, hyggeligt sagt av deg Ja kommer på ettervert, må bare gjøre ferdig en liten sak her Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Tror ikke mine egne øyne...! 5042578[/snapback] he he Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2005 heisann alle sammen. Vil bare si i fra at jeg lever Det vil komme en update i løpet av uken, siden jeg har begynt å jobbe igjenn og at jeg fremdeles venter på noen små deler så tar det litt tid. Men har noen små updates som jeg kommer til å legge ut ettevert. Er det noen som lurer på noe eller har noe å tilføye så langt i prosjektet så nøl ikke med å si i fra, tilbake medlinger er bare fint. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 heisann alle sammen. Vil bare si i fra at jeg lever 5054178[/snapback] Faen Før du dør skal navnet mitt inn i testamentet under punkt: Arving av alle worklogs prosjekt! Hehe Men snart må det komme noe så jeg kan se på begynner å klø i fingrene på mitt egent prosjekt nå. Men for meg blir det nok bare å rydde kabler i serverene mine Har ikke tid til noe annet Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 heisann alle sammen. Vil bare si i fra at jeg lever 5054178[/snapback] Faen Før du dør skal navnet mitt inn i testamentet under punkt: Arving av alle worklogs prosjekt! Hehe Men snart må det komme noe så jeg kan se på begynner å klø i fingrene på mitt egent prosjekt nå. Men for meg blir det nok bare å rydde kabler i serverene mine Har ikke tid til noe annet 5059738[/snapback] he he det er gjort Ja jeg har mine anelser om hva du venter på , det vil komme så fort jeg får delen i retur, måtte sende noen små deler tilbake pga. fornikling feil, men hørte visse rykter i dag om at den ene delen er ferdig i morgen, kanskje det er den du venter på Ja men uansett så er det jo noe da, rydding i kabler er like viktigt som noe annet, det er faktisk moding det og Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jaaaaa.. Men her er det snakk om server Har ikke tenkt å legge kabler bak hovedkort, og bruke sånn (hva det nå enn heter kabel i rør sak). Jeg bare legger kablene til siden, bort fra alle viftene. Så bruker jeg sånn plast sak, med strips på ene siden og dobbelside tape på andre siden, og fester dem i kabinett siden Fri luft flyt, og god kjøling fra 3 stk 120mm delta vifter Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Det må jeg si! Virkelig pent arbeid! Jeg har ikke finlest alle innleggene må jeg innrømme, men hvor fikk du tak i den plexibøyeren? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Jaaaaa.. Men her er det snakk om server Har ikke tenkt å legge kabler bak hovedkort, og bruke sånn (hva det nå enn heter kabel i rør sak). Jeg bare legger kablene til siden, bort fra alle viftene. Så bruker jeg sånn plast sak, med strips på ene siden og dobbelside tape på andre siden, og fester dem i kabinett siden Fri luft flyt, og god kjøling fra 3 stk 120mm delta vifter 5061012[/snapback] ja men det duger det vettu men si meg, det der hørtes nesten ut som rene vind tunellen he he. De vil ikke bråke noe grusomt da, tenkte på 3 stk. liksom Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Det må jeg si! Virkelig pent arbeid! Jeg har ikke finlest alle innleggene må jeg innrømme, men hvor fikk du tak i den plexibøyeren? 5061140[/snapback] Takkar for komplimentet Plexi elementet finner du her Element Men basen må du lage selv pluss at du må ha et adapter for 230v - 110v Dette finner du her Omformer Skulle det være noe mere så nøl ikke med å spørre Endret 26. oktober 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå