DJ-Sonic Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hei. Velkommen til diskusjonen av mitt The Lightbox Project. Her kan dere lese alt som har med mitt prosjekt å gjøre. for å finne hurtigt fram til worklogen så legger jeg ut en link i min signatur. . Worklogen min finner dere her The LightBox Project "worklog" Endret 11. desember 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kan bli spennende dette, skal vel litt til åt du lever opp til mod'ens forgjenger, eller...? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 nja han fikk et rimeligt godt rykte på den kassa si da, men min hensikt er ikke å oppnå det samme, går ikke to ganger vettu men om den blir like fin, tja vi får gjøre et forsøk på det, kankje den blir finere, hvem vet, vi får se, ta skritt for skritt som jeg nevnte i forord så er det en del ting som jeg har gjort litt anderledes, tatt vekk, lagt til. men morsomt er det jo da Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei, hvis du klarer å lage noe som er på nivå med orginalen er jeg nødt til å følge med her.. Jeg ble skikkelig fasinert av originalen, dog synes jeg han brukte litt for mye grønne plexi plater.. Kan hende dette er fint i real life men jeg synes ikke det gjorde seg på bilder iallefall... Mitt tips til deg er å bruke vanlig hvit plexi belyst med hvite leds, jeg stror det vil kunne gjøre kassa mer stilrein.. Grønt vann i vannkjølinga er et must uansett da men det er jo meninger basert på originalen, vi får se hva du kan få til og kommentere litt etterhvert Jeg synes også at du bør ha bilder som iallefall er 600px brede, 400 blir altfor lite synes jeg.. Uansett lykke til Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei, dette ser fint ut! Gleder meg til neste update! *følge med på denne ja* Har ikke sett den originale modden men kanskje noe kan gi link..? -Qvin- Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hei, hvis du klarer å lage noe som er på nivå med orginalen er jeg nødt til å følge med her.. Jeg ble skikkelig fasinert av originalen, dog synes jeg han brukte litt for mye grønne plexi plater.. Kan hende dette er fint i real life men jeg synes ikke det gjorde seg på bilder iallefall... Mitt tips til deg er å bruke vanlig hvit plexi belyst med hvite leds, jeg stror det vil kunne gjøre kassa mer stilrein.. Grønt vann i vannkjølinga er et must uansett da men det er jo meninger basert på originalen, vi får se hva du kan få til og kommentere litt etterhvert Jeg synes også at du bør ha bilder som iallefall er 600px brede, 400 blir altfor lite synes jeg.. Uansett lykke til hei, ja det er det jeg gjør et forsøk på, men må jo innrømme at det er ikke lett, det er mange detaljer som er litt knotete men det går det og Ang. plexi, ja kan jo hende det var det, men tror nok at det var en del av menigen, men for all del vi har alle rett til meninger Hvit plexi , men skal ha ideen i hode så får vi se kjempe fint at du sa i fra, skal lage bildene litt større jeg, itte noe problem Takk for tommelen opp ps. grønt vann blir det Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Update flyttet. Endret 24. februar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vakkert! De kantene ble fine med litt jobbing. Følger med! Lenke til kommentar
barvini Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skikkelig pent og stilig. Skal følge med på den her. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 BRA nydelig arbeid Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Huff ! glemmer helt jeg Må jo si hva jeg har brukt av verktøy, lett å glemme men viktigt å få med seg som sager bukte jeg en nikke sag og en baufil. en helt vanlig drill. hullsager størrelse 22mm og 35mm 4, 6 mm bor pusse papir, ca 150 tror jeg det var. Slipe og polerings middel. Polerings rondel. kjøpt på biltema.no polerings middel kjøpte jeg hos http://www.craftics.com/ , et kjempe fint stoff og bruke. blir blankt som bare dæggærn ikke var det dyrt heller. Det var vel alt tenker jeg Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 takk skal dere ha folkens , kjempe koseligt av dere Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) update flyttet Endret 25. februar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 nice må si meg meget imponert STÅ PÅ! Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Olav Holm @ The Julekalender: Bærre lækkert! Lenke til kommentar
barvini Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nice Dette går jo på høygir! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Detta går unna må jeg si Vart utrolig bra det du har gjort! Spesielt med den hk plata, "bærre lækkert"! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 takkar folkens prøver så godt jeg kan å oppdatere det jeg allerede er ferdig med slik at jeg kan komme dit jeg er i dag hehe har funni ut bilder er tids krvende he he Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 har funni ut bilder er tids krvende he he Går jo som olja lyn, det her...Stå på! :!: Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dette ser bra ut, ikke en ripe i plexien en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå