bureaucrator Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Skuffene hvor jeg legger harddisken i Antec Sonata 2 er tilsynelatende for store. Jeg var nødt til å legge harddisken løst der inne, fordi ingen av skruene som fulgte med kabinettet var lange nok fra siden av skuffen og inn til harddisken. Jeg går ut ifra at det er noe jeg mangler, f.eks. en slags dempeordning. Men hvor finner jeg det? Noen som vet? Edit: Jeg bruker PATA-disk, er SATA-disker større? Endret 27. september 2005 av bureaucrator Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 alle 3,5 disker er like store enten det er pata eller sata. sikker på du ikke har fått 2,5 disker? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ganske sikker at den ikke er det... Den passer jo perfekt i Chieftech-kabinettet. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 kan du ikke bare måle bredden? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 kan du ikke bare måle bredden? Joda... Tar det litt senere. Men det er altså ingenting som mangler her? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 se her da om du har alt Lenke til kommentar
cagloe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du må skru disken fast fra undersiden med de skruene som har en slags skive på seg. Hvis harddisken ikke har skruehull under, så vil du selvfølgelig ha et problem.. Burde funke å bare legge disken oppå en skuff og... C Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå