Gå til innhold

Xbox 360 dashboard

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo bare så smooooth!

Gleder meg til min 360 er i hus; har ikke forhåndsbestilt enda, men tror jeg nesten må gjøre det - er jo godt mulig at den blir utsolgt den første tiden.

Edit: Oisann, Komplett har allerede solgt ut sin første levering fra Microsoft gitt.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Edit: Oisann, Komplett har allerede solgt ut sin første levering fra Microsoft gitt.

Da må de ha fått nye regulerte tall helt nylig.

Jeg har fulgt med på komplett sin forventede lagerholdning.

Den startet litt over 1500 stk. Sank sakte men sikkert ned og var før helgen på 1210 stk igjen.

De har ikke solgt 1200 på forhåndsbestilling så raskt, så Norek har sikkert fått mer spesifikke tall på hvor mange konsoller de får på første sending.

Jeg holder et kort på Elkjøp eller nattåpen lanseringsbutikk.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner overhodet ikke dere som vil vente.

Altså for all del. Vent litt, spar noen kroner, vent på noen bra spill osv...

For min del skal vinteren startes med PGR3 og Ghost Recon: Advanced War Fighter.

Videre følges opp med Test Drive Unlimited og Gears of War straks det slippes.

At det kommer en chip i boxen etter hver. Jada, tar det når den er tilgjengelig.

At første utgavene vil være fulle av feil?

Vel, softwaremessig vil de sikkert kunne oppgraderes via Live, at de er Hardwaremessige feile, vel da benytter jeg meg av garanti.

Husker frisk at de første PSP-ene er lettere å bruke hjemmebrent på enn de nye. Godt mulig senere XBox360 blir vanskeligere å modde enn de første. Ikke vet jeg.

Uansett. Poenget mitt er, noen er tolmodige nok til å vente i 1 år.

Jeg skal ha denne babyen første dag.

Har nå telt dager i mange måneder. For fullt begynt å lese alt jeg kom over når det var litt over 100 dager igjen.

I dag er det akkurat 2 måneder til jeg spiller PGR3 på HD-projektor i full surround.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...