kai.kasin Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har en Golf GLI 19 E-G 1988 mod Lurer på om katalysatoren er påkrevd på denne bilen, er det noen andre ting jeg kan gjøre med den sån at den blir sprekere? hørt at det er en plombert GTI motor, er jeg teit eller går det ann å fjerne den plomba? Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du kan nok bare fjerne katalysatoren. Du er ikkje teit, men det er heller ingen plombe å fjerne på en bilmotor. Det kan være at det bare er kam og software som er forsjellig, og da er det bare å handle seg en kam og få seg en skikkelig chip. Sansynligsvis må du og ha et greinrøyr for å få effekten opp på GTI nivå. Viss kanalene er annerledes må du nok levere inn til porting. Da kommer det lett på 10-15000 eller meir. Det spørs jo litt ka innmat som er i dag, og hvilke effekt som er i motoren. Lenke til kommentar
kai.kasin Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 vis du tar katalysatoren, blir den eu godkjent da? chip på en 88 mod?kan eg bruke gti kam da? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 blir ikke eu godkjent uten katalysatoren,da denne er påkrevd fra 88. billigste blir nok å bytte til gti/g60 motor Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Du kan bygge om til turbo, men blir fort litt dyrere og, men da vil du få rn stor effekt økning Endret 1. oktober 2005 av RayBay Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvor mye penger tenker du å bruke? Den absolutt beste måten å øke effekten på en billig måte er chip. Da får du mye bedre moment og det koster ikke skjorta heller. Turbo blir fort dyrt, men er absolutt å anbefale hvis du har tenkt å legge noen lapper i den. Hvis du helst ikke vil bruke noe som helst, kan du jo montere powerfilter og skifte olje for eksempel. Det er bevist at Redline oljen gir noen hester ekstra effekt, men på denne veldig billig måten er det dog ikke mye effektøkning. Jeg vil anbefale deg å koste på en chip, det er en "smart investering". Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ikke noe god idè å lade den motoren, skal du lade bør du bruke GTi-motor. Koster totalt 15-30.000,- Uansett motorvalg må bremser og 90% av det elektriske byttes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå