bufodill Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Samsung E530 E530 har i andre deler av verden blitt lansert som en kvinnetelefon som kan gi deg svar på om maten du spiser har riktig antall kalorier og om du er for tykk. I Norden er disse programmene utelatt, og vi har testet om E530 likevel kan være verdt å kjøpe. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Merken Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 I konklusjonen skriver dere at man kan ha 6-7 MP3 sanger. Dette er jo bare tull når en gjennomsnittlig MP-3 sang tar ca 4 MB og telefonen har 92 MB til rådighet! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 For det første har telefonen totalt 92 MB minne, ikke 92 MB som du kan bruke. For det andre finnes det ingen fast standard på hvor stor plass en MP3 tar, så det blir vel riktigere å si at man kan ta med seg ca. én time i 128 kbps, som antydet i testen. 6-7 er bare et tall som er anslått med tanke på at man også skal ha andre ting enn KUN MP3-filer på telefonen. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Sykt pen telefon. Litt synd at den ikke har infrarød og 3g/EDGE, men ikke alle telefoner kan ha det. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ser ut som Samsung har sendt folka sine på studietur av sms til europa ihvertfall Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja, man kan trygt si at den så lekker ut. Og duger sikkert til det vanlige mennesker bruker mobilene til, telefonering og ZMZ. En liten tanke: Det vil kanskje ikke gi deg store poenger i gutteklubben om du sjekker mobilen via bæreposen, men om man hadde gått med telefanten rundt håndleddet hadde det nok heller ikke akkurat fått en til å virke supermacho. Og når vi snakker om reimen, jeg vet ikke hvor store bufodil sine håndledd er, men siden dette er en "kvinnetelefon" originalt sett, passer reimen rundt disse søte representantene for menneskeheten med innovertiss og spedbygd kropp? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Angående størrelsen på hånden min... Det første som slo meg, var at bærereimen var laget for små koreanske personer med innovertiss som du så fint sier. Derfor fikk jeg min kinesiske kjæreste (med innovertiss) til å prøve, og hun fikk heller ikke tredd den over hånden. Med det sagt, er det tvilsomt at brorparten av norske jenter over 13 år klarer det... Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Dette blir for teit, det virkar som om du bestemmer dej for karakteren før du skriv artikkelen, for teksta stemmer ikkje overens med terningane i det heile. å gi terning to fordi den ikkje har triband og edge? triband er greit, men edge? ingen har edge! du gir heller terning fem til dei som har edge då! og fire eller tre til denne. Du må også se det ut ifra brukergruppa. Har du bruk for edge på en typisk dametelefon? Testane på amobil er latterlige. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 å gi terning to fordi den ikkje har triband og edge? triband er greit, men edge? ingen har edge! du gir heller terning fem til dei som har edge då! og fire eller tre til denne. Du må også se det ut ifra brukergruppa. Har du bruk for edge på en typisk dametelefon? Jeg synes det er helt greit å gi den toeren. Det er klart at en telefon som dette kanskje ikke har mye bruk for EDGE som du nevner, men da bør til gjengjeld prisen være lavere. Man kan ikke bare vurdere etter hvem som skal kjøpe telefonen, men også hvor mye den koster. Ingen har EDGE? Den må du lenger ut på landet med -- Fin test det her synes jeg. Min søster kjøpte telefonen i forigårs og er ganske fornøyd. Jeg er helt enig i at den er liten og lekker. Hun var ganske sjokkert og spurte om det virkelig var umulig å ha både ringing og vibrering samtidig. Måtte konstatere at det er sånt man får når man kjøper Samsung. For de som ønsker drøssevis av bilder: http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=49&idPage=4 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Derfor fikk jeg min kinesiske kjæreste (med innovertiss) til å prøve, og hun fikk heller ikke tredd den over hånden. Med det sagt, er det tvilsomt at brorparten av norske jenter over 13 år klarer det... Ah. Men da vet man det. Det var et greit svar. Skjønt, om en ønsker å kverulere så kan man jo konkludere med at siden vekt-måler, BMI og alt det der er tatt vekk, og vi vet at de fleste norske foreldre fortvilt prøver å holde lillejenten vekke fra slankehysteri og kroppspress til de er forbi puberteten, så er dette gjort fordi mobiltelefonen er markedsført mot de små... Men sant, det er bare om en virkelig ønsker å kverulere... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Sykt pen telefon. Litt synd at den ikke har infrarød og 3g/EDGE, men ikke alle telefoner kan ha det. Men ett fett om den ikke har IF om den har Blåtann da elr ? Hakke jeg lest alt da.. btw, fin dame i soffaen da skribent Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Firstprice: haha, skal bringe budskapet videre, selv om hun nok er vant til å høre det. Ikke min kjæreste det dog Lenke til kommentar
oddity Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nå måtte jeg sjekke ut bildene jeg også, hehe Studerer du medisin eller, bufodil? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 oddity: Nopes, how come? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Bare lurte på et av bildene. Tynntarms sonde (tror jeg det dreide seg om)... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Oddity: aha. Radiograf, står vel i profilen min på amobil. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Oi? hehe, jeg også! Ser ikke ut som du går i Oslo..? Har ikke sett den salen før i hvertfall... -Edit- Oooppsssss.. . dette blir visst veldig OT, sorry --- også ser jeg at du bor i Trondheim, så da er det vel der.. Endret 29. september 2005 av oddity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg