Gå til innhold

Samsung E530

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første har telefonen totalt 92 MB minne, ikke 92 MB som du kan bruke.

For det andre finnes det ingen fast standard på hvor stor plass en MP3 tar, så det blir vel riktigere å si at man kan ta med seg ca. én time i 128 kbps, som antydet i testen.

6-7 er bare et tall som er anslått med tanke på at man også skal ha andre ting enn KUN MP3-filer på telefonen.

Lenke til kommentar

Ja, man kan trygt si at den så lekker ut. Og duger sikkert til det vanlige mennesker bruker mobilene til, telefonering og ZMZ.

En liten tanke: Det vil kanskje ikke gi deg store poenger i gutteklubben om du sjekker mobilen via bæreposen, men om man hadde gått med telefanten rundt håndleddet hadde det nok heller ikke akkurat fått en til å virke supermacho.

Og når vi snakker om reimen, jeg vet ikke hvor store bufodil sine håndledd er, men siden dette er en "kvinnetelefon" originalt sett, passer reimen rundt disse søte representantene for menneskeheten med innovertiss og spedbygd kropp?

Lenke til kommentar

Angående størrelsen på hånden min... :)

Det første som slo meg, var at bærereimen var laget for små koreanske personer med innovertiss som du så fint sier. Derfor fikk jeg min kinesiske kjæreste (med innovertiss) til å prøve, og hun fikk heller ikke tredd den over hånden. Med det sagt, er det tvilsomt at brorparten av norske jenter over 13 år klarer det...

Lenke til kommentar

Dette blir for teit, det virkar som om du bestemmer dej for karakteren før du skriv artikkelen, for teksta stemmer ikkje overens med terningane i det heile.

å gi terning to fordi den ikkje har triband og edge? triband er greit, men edge? ingen har edge! du gir heller terning fem til dei som har edge då! og fire eller tre til denne.

Du må også se det ut ifra brukergruppa. Har du bruk for edge på en typisk dametelefon?

Testane på amobil er latterlige.

Lenke til kommentar
å gi terning to fordi den ikkje har triband og edge? triband er greit, men edge? ingen har edge! du gir heller terning fem til dei som har edge då! og fire eller tre til denne.

Du må også se det ut ifra brukergruppa. Har du bruk for edge på en typisk dametelefon?

Jeg synes det er helt greit å gi den toeren. Det er klart at en telefon som dette kanskje ikke har mye bruk for EDGE som du nevner, men da bør til gjengjeld prisen være lavere. Man kan ikke bare vurdere etter hvem som skal kjøpe telefonen, men også hvor mye den koster.

Ingen har EDGE? Den må du lenger ut på landet med :)

--

Fin test det her synes jeg. Min søster kjøpte telefonen i forigårs og er ganske fornøyd. Jeg er helt enig i at den er liten og lekker. Hun var ganske sjokkert og spurte om det virkelig var umulig å ha både ringing og vibrering samtidig. Måtte konstatere at det er sånt man får når man kjøper Samsung.

For de som ønsker drøssevis av bilder:

http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=49&idPage=4

Lenke til kommentar
Derfor fikk jeg min kinesiske kjæreste (med innovertiss) til å prøve, og hun fikk heller ikke tredd den over hånden. Med det sagt, er det tvilsomt at brorparten av norske jenter over 13 år klarer det...

Ah. Men da vet man det. Det var et greit svar.

Skjønt, om en ønsker å kverulere så kan man jo konkludere med at siden vekt-måler, BMI og alt det der er tatt vekk, og vi vet at de fleste norske foreldre fortvilt prøver å holde lillejenten vekke fra slankehysteri og kroppspress til de er forbi puberteten, så er dette gjort fordi mobiltelefonen er markedsført mot de små...

Men sant, det er bare om en virkelig ønsker å kverulere...

Lenke til kommentar

Oi? hehe, jeg også! Ser ikke ut som du går i Oslo..? Har ikke sett den salen før i hvertfall...

-Edit- Oooppsssss.. . dette blir visst veldig OT, sorry --- også ser jeg at du bor i Trondheim, så da er det vel der..

Endret av oddity
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...