Luc1fer- Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har hatt pc'n min i litt over ett år nå, og lurer på om det er på tide å oppgradere. Er ikke lenge siden jeg kjøpte meg nytt skjermkort, men oppsettet mitt er: MSI k7n2 Delta-Lsr Amd Athlon XP 3200@3400+ 1024 mb ram Sapphire X800XL 256 bZerk 500w PSU 2*160 gb IDE HD Pluss litt andre småting som dvd brenner og sånn.. Er det noe vits i å oppgradere enda, og hvis jeg skal kjøpe nytt tenkte jeg på socket 939, men hvilket brikkesett er best? NForce4, K8T800, Abit ALI M1689 etc.. Må ha et AGP hovedkort da! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
kash Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du får ikke nforce4 meg AGP skjermkort. Jeg sitter i noenlunde samme situasjon som deg med en XP 2400+ og et 6600GT kort. Jeg klarer meg foreløpig med de spillene jeg spiller som CS-s og BF2. Derfor avventer jeg, men dette må du vurdere selv! Lenke til kommentar
godal Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ville avventet jeg og, ikke så stor forskjell. Vent til spill utnytter dual-core, og oppgrader da. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei. Jeg har omtrent samme oppsett som deg. Oppgradering er et spm. om hva du bruker PCen til. Du har et bra skjermkort og grei nok CPU, så du kommer deg fint igjennom det meste av spill. Det er først når problemene melder seg at oppgradering er uungåelig. Eller kansje litt før. Min anbefaling: kjøp gjerne DVD brenner, vent med resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå