CdBuRnR Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Hei. Jeg har nå fått noen stygge rare "pipelyder" fra min 80 gig seagate disk , har hørt samme lyd fra 2 60 giggere av samme merke som to andre jeg kjenner har, noen andre som har opplevd dette ? Jeg har maila it butikken og spurt om jeg kan få bytta den i et anna merke eller få pengene tilbake, har altfor dårlig erfaring med disker som lager merkelige lyder så bryter i sammen *host* ibm *host* Virker som det er nok en av disse Serieproduseringsfeilene , for vi tre har kjøpt diskene helt uavhengig fra tre helt forskjellige steder, og alle lager samme lyd. Lenke til kommentar
swedecamp Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Ta en titt på den här linken. Kanske samma problem som du har och en lösning finnes då där också! http://www.storagereview.com/welcome.pl/ht...um=1&thread=178 //swedecamp Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 TAKK !! Nå slipper meg og 2 kamerater å returnere diskene !! Trudde først det var no galt men om det kan fikses med et program så er det jo flott !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå