LTS Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Kjøpte for 6 dager siden en Samsung E730. I går ble plutselig innvendig skjerm helt hvit. Merket også da jeg klappet telefonen sammen at utvendig display var sluttet og virke(helt svart). Når jeg slo opp igjen telefonen var innvendig display "delt i to" og speiltvendt. såg ut som om telefonen hadde tatt kvelden for å si det sånn. Prøvde å skru av og på telefon flere ganger, men enten ble skjerm hvit med en gang(virket i et par sekunder, men utvendig display fortsatt svart), eller etter en liten stund.. (f.eks ved å gå inn på menyen) MEN, da jeg for "morro" skyld prøvde å koble til laderen, så begynte alt å fungere normalt igjen. Skal prøve utover dagen i dag og se.. men er svært lite interessert i å ha en telefon som plutselig blir uleselig. har kontaktet forhandler(elkjøp), men har ikke fått svar. Og nå som alt tilsynelatende virker fint, så er det jo litt vanskelig å klage. Noen tips til hva jeg bør gjøre? På forhånd takk LT Edit: Er selvfølgelig Samsung E730. Fikset topic Endret 27. september 2005 av LTS Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) edit: my bad Endret 29. september 2005 av rakib Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du bør kanskje få den sjekket viss det gjentar seg. Lenke til kommentar
LTS Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Skjedde i går igjen. Tenkte derfor å levere telefonen til elkjøp i dag... men nå er den plutselig fin igjen.. Blir gal av dette.. Er jo litt vanskelig å forklare feil når feilen ikke er der... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lever den inn, og krev en ny telefon. Tror du har ti dager eller ei uke på deg fra du kjøpte telefonen. Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har ikke Elkjøp åpent kjøp i 30 dager mot kvittering da :D ? ,slik jeg har forstått det kan du bruke produktet. Men du må kunne levere det til bake "som nytt" dvs. slik at man ikke kan se at det er brukt Pakk tingene inn igjen i esken og lever tilbake Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nei, Elkjøp har kuttet den ordningen AKKURAT PÅ MOBILER! Gjelder altså på alle andre produkter, men ikke på mobiler! De tok vel hintet etterhvert... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lever den inn, og krev en ny telefon. Tror du har ti dager eller ei uke på deg fra du kjøpte telefonen. feil DOA tid er 7 dager for samsung Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lever den inn, og krev en ny telefon. Tror du har ti dager eller ei uke på deg fra du kjøpte telefonen. feil DOA tid er 7 dager for samsung FEIL! Nokia 2 dager, Samsung 14 dager, Sony Ericsson 7 dager, Siemens 7 dager Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lever den inn, og krev en ny telefon. Tror du har ti dager eller ei uke på deg fra du kjøpte telefonen. feil DOA tid er 7 dager for samsung FEIL! Nokia 2 dager, Samsung 14 dager, Sony Ericsson 7 dager, Siemens 7 dager moro, zodiac sa 7 dager til meg da jeg klaget Lenke til kommentar
LTS Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm.. Nå er telefonen helt klikk for 3 gang. Må få tak i en bil og stikke til elkjøp i dag. Det er 13 dager siden jeg kjøpte tlf. Hva bør jeg si når jeg skal levere den? Hva har jeg lov å kreve? mvh LT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå