Gå til innhold

Problemer med ny Samsung E730


LTS

Anbefalte innlegg

Kjøpte for 6 dager siden en Samsung E730. I går ble plutselig innvendig skjerm helt hvit. Merket også da jeg klappet telefonen sammen at utvendig display var sluttet og virke(helt svart). Når jeg slo opp igjen telefonen var innvendig display "delt i to" og speiltvendt. såg ut som om telefonen hadde tatt kvelden for å si det sånn.

 

Prøvde å skru av og på telefon flere ganger, men enten ble skjerm hvit med en gang(virket i et par sekunder, men utvendig display fortsatt svart), eller etter en liten stund.. (f.eks ved å gå inn på menyen)

MEN, da jeg for "morro" skyld prøvde å koble til laderen, så begynte alt å fungere normalt igjen. Skal prøve utover dagen i dag og se.. men er svært lite interessert i å ha en telefon som plutselig blir uleselig.

 

har kontaktet forhandler(elkjøp), men har ikke fått svar. Og nå som alt tilsynelatende virker fint, så er det jo litt vanskelig å klage.

 

Noen tips til hva jeg bør gjøre?

 

På forhånd takk

LT

 

Edit: Er selvfølgelig Samsung E730. Fikset topic :)

Endret av LTS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Nå er telefonen helt klikk for 3 gang. Må få tak i en bil og stikke til elkjøp i dag. Det er 13 dager siden jeg kjøpte tlf. Hva bør jeg si når jeg skal levere den? Hva har jeg lov å kreve?

 

mvh

LT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...