el_salvad Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Vet dette ikke er noen PC jeg skal kjøpe, men plasserer tråden her likevel. Skal ha meg nye høytalere til PC'en min, og tenkte jeg da også at det var lurt å skifte ut mitt Creative Sound Blaster Audigy Player med et nyere?? Videre skal jeg også ha en ny mus til min kommende Inspiron 9300 Kravene til musen er at museknappene skal ikke bråke, og den skal være god å spille med. Høytalerene må spille høyt, og bra. (trenger ikke 5.1 eller 7.1) Høytalere: max 1600,- Tenkte først og fremst på dette Creative Megaworks THX 2.1 250D Lydkort: ikke overstige 600,- Komt frem til dette Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Er dette mye bedre enn mitt gamle Creative Sound Blaster Audigy Player? Mus: ikke overstige 500,- Razer Diamondback Plasma Er denne noe bråkete? Lurte på denne pga spilling, og skal ikke ha MX. Enten Microsoft I.E 3.0 eller noe Razer? Prisen på alle de tre produktene her blir på 2411,- hos PSdata.no Noen som har noen formeninger? Forslag til endringer? Endret 27. september 2005 av el_salvad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå