Mauro Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Heisann, For en stund tilbake, i versjon 1.5 faktisk, så hadde jeg noen grønne og røde skins som var "high fps models". Er det noen som har noen lignende til 1.6 ? Det er mye lettere når terror er f.eks røde og ct er grønne Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Du finner det sikkert ved hjelp av å søke. Men om du skal spille publik er det ikke særlig lurt. Fordi noen servere kan betrakte det som cheats. Andre ikke. Som du sikkert kan se hva som kommer først opp nå du søker på red blue cs 1.6 på Google. Endret 27. september 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Du finner det sikkert ved hjelp av å søke. Men om du skal spille publik er det ikke særlig lurt.Fordi noen servere kan betrakte det som cheats. Andre ikke. Som du sikkert kan se hva som kommer først opp nå du søker på red blue cs 1.6 på Google. Skins er ikke cheat. Dessuten er det ingen servere som sjekker "models/player" mappa. Det er i cpl intenting er lov. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Skins er ikke cheat. Har aldrig sagt at det var cheats. Dessuten er det ingen servere som sjekker "models/player" mappa. Hvordan vet du det, egentlig? Kilde? Edit: Hvordan vet jeg det egentlig? Endret 27. september 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 på www.csbanana.com har de "High FPS models" til CS 1.6. Bare søke der, tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå