John A. Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Er det ikke noe sånt man kan laste ned for å stabilisere grafisk og sånn? Sliter litt med grafikken her. kortet mitt heter ABIT Siluro FX5200 har noen spill der grafikken var bedre før jeg formaterte pcen. Spesielt er refleksene dårlig, eks funker ikke speilene i Sims2 og GTA veiene blir gjennomsiktig når man kjører fort. Endret 27. september 2005 av John A. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hmm, det er nok ikke det du er på utkikk etter da nei.. En Service-Pack er en samleoppdatering til f.eks MS Windows XP, der alle små oppdateringer av forskjellige typer ligger samlet i en pakke.. Kan det være en driveroppdatering til skjermkortet du er på utkikk etter kanskje? I såfall finnes det på denne siden. Ellers er det smart å oppdatere DirectX, det finner du ved å søke etter "DirectX" på http://www.microsoft.no EDIT: Fryktelig dårlig emnetittel. du bør finne på noe annet som beskriver problemet ditt bedre, så slipper du at en moderator stenger tråden av den grunn.. Endret 27. september 2005 av Surre Sprett Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Dårlig emnetittel, raportert. Tror denne burde postes under skjermkort kategorien, eller programvare. Lenke til kommentar
John A. Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ok greit men noen som vet hva problemet er da? Så hvorfor fungerer ikke speil osv. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Se på hva Surre skrev. Kan være du har glemt å installere drivere til skjermkortet etter formateringen. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Speil i sims 2 må (i allefall hos meg) aktiveres i innstillingene. Lenke til kommentar
John A. Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ja men fungerer ikke uansett er bare svarte. Lenke til kommentar
John A. Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Leter tilfelle jeg trenger oppdaterte drivere til ABIT Siluro FX5200 men fant ikke noe med samme navn, noen som hadde giddet å gi meg en link? Lenke til kommentar
John A. Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 på en av abit cdene er det noen filer som heter "award flash" er dette noe jeg trenger? Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nei. Awardfash er for å flashe biosen på hovedkortet ditt. Gå til www.nvidia.com og finn driveroppdateringer. De driverne gjelder for Alle geforcekort, også ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå