abene Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Google fyller 7 år Verden mest populære søketjeneste for Internett, Google, ble lansert i 1998 og fyller derfor syv år i disse dager. Tjenesten har hatt en eventyrlig vekst og tilbyr nå en rekke tjenester og programmer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kan ikke si annet enn å gratulere Google med dagen! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gratulerer, og lykke med de 7 neste årene. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gratulerer! Får håpe at suksessen fortsetter slik den har gjort Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gratulerer med dagen! Btw, Google lenken dere har i artikkelen er feil. Det skal være http://www.google.com ikke httphttp//www.google.com Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Syv gode år, håper det blir fler! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gratulerer med 7 gode år! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gratulerer Gleder meg til å se om de kommer med noen nye funksjoner fremover Det heter vel ikke om de kommer med nye funksjoner, men hva de kommer med... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg kan ikke si annet enn å gratulere Google med dagen! Ord. Gratulerer med dagen. :party: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ja hurra for google Lykke til videre. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gratulerer Google. Og lykke til i kampen om forbrukerne. PS: Dere kommer sikkert til å vinne den med alle de geniale tjenestene/programmene deres. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ahh derfor det står goog7e. Skjønte ikke noe jeg. Grattis Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gratulerer med daa'n! Gratulerer med daaa'n! osv...Gratulerer, Google! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det er ganske stilig at google bruker å lage til dekorasjoner på logoen sin i advent og i romjulene (ivertfall de to siste årene). Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Grattis Håper Google lager like gode tjenester i fremtiden også. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Gratulerer med dagen Google... Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Navnet Google stammer fra ordet "googol" som betyr 10^100.Og fra "Goggles", hva? Noe man ser verden (annerledes) gjennom, for eksempel "Night vision goggles". Er 10^100 også en centillion eller centilliard? Jeg leste i Guinness' rekordbok en gang at en googoolplex er det største navngitte tallet, men jeg husker ikke hva det er. Antageligvis bare et navn på noe sånt som en googool opphøyd i en googool en googool ganger. Gratulerer, forsåvidt, men jeg synes de får for stor makt. De fremstår som snille, med Linux-symboler rundt omkring og sånt, med sannsynligvis verdens beste søkemotor og lett, målrettet reklame, "gratis" email og en haug av andre tjenester. De blir rike og inngår samarbeid med NASA om nanoteknologi... da begynner det å bli skummelt, synes jeg. Også det at de på sikt vil kunne bestemme hva som skal stå i nyhetene fordi alle bruker Google news. Det finnes jo noen slike dommedagsprofetier, jeg tror ikke de nødvendigvis er så gale, jeg. Dette med Linux-symbolene og sånt kan de jo gjøre for å binde de smarte, ellers kritiske, avanserte databrukerne. Endret 29. september 2005 av ehasl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå