futti Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Basic facts - Webside - www.warpzone.no - Stavanger Turnhall, Rektor Oldensgate 2, Stavanger - Lørdag 8. oktober kl. 16:00 -> Onsdag 12. oktober kl. 16:00 - 552 deltaker plasser - 395,- kr for deltakerplass - 100,-/200,- for besøkende - Konkurranser - Counter-Strike, Battlefield 2, WarCraft 3, UT2004, grafikk, mp3/musikk, WiLD, Xbox, CocaCola compo og andre scene-konkurranser - Premiepott over 60 000,- (vil stige etter antall deltakere), vi har alltid levert premier - Internett - 100 Mbit/s fiber - Nettverk - 100 Mbit/s switchet med gigabit uplink til en kraftig core - Salg av mat og drikke - Erfarent crew som vet hvordan man avholder arrangement av denne typen! Mer utdypet informasjon finnes på websidene, www.warpzone.no Noen fra forumet som skal? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jepp, jeg skal Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Desverre, jeg kan ikke skal til Danmark og Tyskland, Men skulle ønsket jeg var der. Men jeg kommer på MetroLAN derimot Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg skal ditt:) men det visste du nok:P Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva er Coca Cola compo? Om å gjøre å drikke mest mulig cola? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva er Coca Cola compo? Om å gjøre å drikke mest mulig cola? Stemmer, mest mulig cola på minst mulig tid. ON-TOPIC: Yep, kommer til warpzone for tredje gang. Blir k0z3lig;) Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 hehe, cola compoen er bra. Skal nok på Warpzone denne høstferien og Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ska bli gudd og komma der. Endelig ver me folk som forstår pc Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg og en kompiss kommer Har hatt pause en liten stund nå fra Warpzone, men nå vender vi tilbake Lenke til kommentar
futti Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Catch-gamer kommer også Lenke til kommentar
Simi Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Har dere tenkt å forskjellsbehandle "progamerene" denne gangen og. Tror det var ved warpzone 14 n* folka fikk eget bord osv. Slik at de fikk bedre plass. En annen ting som var litt rart var at i en periode når strømmen var nede, så va det bare disse folka som hadde strøm på raden vår, hm ^^. Husker en komentar fra peda når noen kritiserte denne forskjellsbehandlingen, "de er et av norges beste lag". Wft, det betyr ikkje at de ska få fordeler framfor andre. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hmmm, sjeldent mange og/å feil på den hjemmesiden... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 Då va me igang... Godt me folk her... Nogen andre fra forumet her på lanet eller Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Då va me igang... Godt me folk her... Nogen andre fra forumet her på lanet eller ja, jeg sitter her blant alle 550stk Endret 9. oktober 2005 av Gef Lenke til kommentar
entonic Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 sitte nå her då. synd det snart er slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå