Gå til innhold

Hvordan brenne SVCD med nero?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp laget en film som jeg har convertert til SVCD over på harddisken med Pinnacle Liquid Edition 5.5 Hele greine kom i en mappe hvor det da var en mpeg fil, med hele filmen (i et firkantet format) og en annen mappe som igjen inneholdt noen "ukjente" filer. Når jeg skal brenne denne med nero velger jeg SVCD og skal til å legge til filene, men da klarer den ikke lese disse "ukjente" filene som jeg antar er ganske viktige, men den mpeg filen klarer den å lese. Jeg har laget en dvd menu med Liquid og denne er med på SVCD. Hvordan får jeg brent den på en cd?

Endret av Hektor123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ikke. Den finner ikke brenneren. Jeg har instalert programmet på to maskiner med dvd-brenner og ingen av dem finner brenneren. Jeg trykker "search" men ingenting kommer opp. Jeg har koblet ut all maskinvare som i det hele tatt ligner en cd-rom (i håp om at kanskje noe krasjet), men uten hell. Jeg har rett og slett gitt opp det. Men det burde da være mulig å brenne med nero også. Noen som vet hvordan?

Lenke til kommentar

Må bare redigere litt her. Jeg lastet ned et annet program (WinAVI Video Converter) og converterte en vanlig avi fil til svcd, og da dukket det bare opp en mpeg-fil. Jeg laget den menyen jeg skulle ha osv. på liquid og converte dette til SVCD og da så jeg jo at det dukket opp 2 mpeg filer, en til menyen og en til filmen. Så brente jeg disse med SVCD verktøyet på nero og puttet den i dvd spilleren og det fungerte faktisk :p men menyen fungerte ikke som den skulle. Filmer ble vist først, og så kom menyen (uten muligheter til å trykk på noe som helst) akkurat som om det bare var 2 filmer som var lagt inn på en cd. Noen som vet hva som må til får å få menyen min til å fungere? Vær så snill å svar hvis du veit det ...

Lenke til kommentar

Nja, det hjalp ikke så veldig, men takk uansett. Jeg så der at det var et program som kunne lage chapters, men det er ikke akkurat det jeg er ute etter, for dvd-menuen er allerde laget med Liquid, trenger bare i vite hvordan jeg får brent dette ut og at det samtidig fungerer som det skal ;) Ingen som har brent en SVCD med menyer før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...