w00tson Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Her føler jeg HDR gir en litt for drastisk effekt. Hvem slo på flomlyset ? Det er slik øynene våre faktisk fungerer. Pupillene justerer seg og etterhvert så blir det slik som bilde nr. 2 du postet. Sant, pupiller justere seg osv, men føler det tar litt av noen plasser. Men Valve vil vel gjerne vise frem teknologien sin. Ikke det at jeg er på noen måte misfornøyd med HDR, det gir en veldig fin morgenstemmning. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Takk Testet nå. lå på mellom 68-138 fps, med alt på absolutt maks. Er vel bra det? Slette sikk everst men så har du rå HW da. Blir nok nye komponenter i utgangen av Oktober regner jeg med. Kan ikke spillet med en gjennomsnittlig FPS mellom 29-50 (på sitt beste 80 fps, men skjer så og si aldri). Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg har kjøpt DOD source, det laster ned nå, men jeg er litt spent om det går på mitt 4200 TI like bra som CS source gjør, men ellers har jeg et 9700Pro snart Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tror dere det virker bra med mitt PowerColor RadeonX800XL 256MB? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tror dere det virker bra med mitt PowerColor RadeonX800XL 256MB? seff funker det fint.. når det funker med 9800 eks så funker det iaf med x800xl Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Kan vi ikke slutte å gå så veldig off-topic her? Vi skal poste bilder, ikke diskuterer spillet. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ok, sorry, bare ett spørsmål til...Hvis jeg kjøper Source gjennom Steam, er det sånn at de sender det til meg, eller bare får jeg key i mail ellernoe? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ok, sorry, bare ett spørsmål til...Hvis jeg kjøper Source gjennom Steam, er det sånn at de sender det til meg, eller bare får jeg key i mail ellernoe? Hva er "Source"? Om du mener DOD: Source, så får du en nøkkel tilsendt via mail etter at du har betalt. Men vær så snill å poste bilder nå da folkens. Beklager for at jeg ikke har postet bilde, da jeg ikke har DOD:S enda. Får håpe en moderator kommer og fjerner alle trådene som ikke har bilder. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Siden jeg har "spamma" litt, slenger jeg opp ett bilde Litt lite ja, men... Endret 29. september 2005 av Camron Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Her føler jeg HDR gir en litt for drastisk effekt. Hvem slo på flomlyset ? Vel så overdrevet er det ikke. Har du aldri gått ut døra og måttet lukke øynene halveis sammen eller ta armen foran fordi det er så lyst? Skal ikke mye lys til da om pupillene er fullt utvidet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Og når noen uheldige Amerikanere ramler forbi skjer dette Lenke til kommentar
espinos Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Og når noen uheldige Amerikanere ramler forbi skjer dette Ville ikke logge der Mala, visst jeg var amerikansk sniper. da hadde jeg logge på det første vinduget fra venstre å plastert en kule rett i den stakkars nazipannen di Endret 4. oktober 2005 av espinos Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Og når noen uheldige Amerikanere ramler forbi skjer dette Ville ikke logge der Mala, visst jeg var amerikansk sniper. da hadde jeg logge på det første vinduget fra venstre å plastert en kule rett i den stakkars nazipannen di Tro meg, har erfart det nok an gang Men denne gangen pwnda eg så mange snipere at du vill nok ikkje plassert deg i de rutene for lenge Lenke til kommentar
espinos Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Og når noen uheldige Amerikanere ramler forbi skjer dette Ville ikke logge der Mala, visst jeg var amerikansk sniper. da hadde jeg logge på det første vinduget fra venstre å plastert en kule rett i den stakkars nazipannen di Tro meg, har erfart det nok an gang Men denne gangen pwnda eg så mange snipere at du vill nok ikkje plassert deg i de rutene for lenge jasså gi meg serverene du spiller på så får vi se Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 HDR bidrar også til flottere interiør Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det siste så litt rart ut.. de skulla ha latt brettet vært større.. istedenfor at den plutselig slutter.. og du ser det selveste firkantete mappet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå