TST Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Blir Call of Duty 2 like fenglende og imponerende som sin forgjenger? En fersk demo gir deg en pekepinn på hva vi har i vente. Les mer Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 WOW må laste ned når eg skal på skulen. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Blir morro å prøve, kjekt med litt 2ww action (Må bare bli ferdig på jobb først ) Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Prøvde demoen før jobb i dag. Virket helt fantastisk. Kjøpes!! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ååå her sitter jeg på skolen.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 lastet dën ned i natt, men var korrupt den jeg fikk fra gamers hell.. Laster nå fra gamer.no og håper på mer hell... Vi gleder oss.. Denne har vi ventet lenge på, kanskje helt siden dem informerte at patch 1.5 til _Cod ikke ble oppdatert... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kan nesten ikke vente. Laster ned for harde livet. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det var i alle fall nok action! Men denne demo`n gir meg et signal om at jeg bør bytte skjermkort... (Radeon 9800Pro) Ellers så synes jeg dette virket lovende. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Laster ned fra gamer. Bra hastighet Dette bør være bra, for det er ganske lenge til release. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det var i alle fall nok action! Men denne demo`n gir meg et signal om at jeg bør bytte skjermkort... (Radeon 9800Pro) Ellers så synes jeg dette virket lovende. Har samme... Regner med det går bra Laster fra gamer.no, makser linja mi nesten hvertfall Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Det var både pent og intenst, men SP er fortsatt fryktelig lineær. Nuvel, gleder meg til MP. Den blir sikkert underholdende. "Potatooomaaasheeer!" Endret 27. september 2005 av Thor_F Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Noen som vet systemkravene på dette spillet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvordan er enspillerdelen? Er det fremdeles slik at dine lagkamerater nærmest er udødelige? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvordan er enspillerdelen? Er det fremdeles slik at dine lagkamerater nærmest er udødelige? fant aldri ut at de var udødelige jeg kommer til å vente til pågangen går ned, og kanskje også gå opp fra 9800 Pro Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hvordan er enspillerdelen? Er det fremdeles slik at dine lagkamerater nærmest er udødelige? Folk dør i fleng i demoen. Det kan godt hende at det er noen nøkkel-medspillere i fullversjonen som ikke dør, men jeg la ikke merke til noe sånn i demoen nei. Men jeg må si at dette var fantastisk. Skikkelig god, scriptet action i COD-style. Intens action, med masse eksplosjoner og masse skyting. Deilig. ^Thomas^, om du ikke likte COD1 tror jeg ikke du bør prøve på dette heller, for dette er gjennomsyret av scripting (på godt og vondt). Grafikken her er bare nydelig, og så er den jo så intet-krevende! Fyrte opp grafikken en del og det gikk glatt hele tiden. Det eneste jeg har å si på denne demoen som er teit, og som egentlig gjør meg veldig irritert, er at jeg ikke ser snurten til ragdoll-fysikk! Folk dør fortsatt på fem-ti forskjellige måter! Hvorfor har de ikke lagt til ragdoll-fysikk når de skryter sånn av at de har sin helt nye motor og sånn? De kunne jo bare implementert fysikken i motoren, kunne de ikke? Irriterende altså, at et så stort spill fra en så rik utvikler (og utgiver) ikke skal ha fysikk, når selv middelmådige spill nå til dags har det! BTW: Digga den scenen hvor han fyren sto og sparak inn døra, for så å bli revet i filler av den MG42'en som sto plassert på andre siden. "Noooooo!" tenkte jeg, og lempa inn en granat. EDIT: MG42 var det ja. Endret 27. september 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 [iC' date=27/09/2005 : 16:46] MG44'en *pirke pirke* det heter MG-42... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 [iC,27/09/2005 : 16:46] MG44'en *pirke pirke* det heter MG-42... Sorry, blandet med MP44. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har de ikke lagt fysikk inn i spillet? Latterlig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har de ikke lagt fysikk inn i spillet? Latterlig. Nei, de har ikke det. Hadde dette liksom vært et spill fra en ganske fattig utvikler som presses av utgiveren, hadde jeg skjønt det. Men nå er det jo ikke sånn. Utvikleren av COD2 er jo styrtrik, blant annet pga. COD1, og som om ikke det var nok, så har de i tillegg har utviklet sin helt egen grafikkmotor... Det blir bare for teit. Slike spill (altså FPS) "må" liksom ha ragdoll-fysikk. Vet ikke helt hvorfor, men det er nå bare sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg