play`ern Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har netopp laget meg account, og hvilken side er det som er best?? Hvilken bør jeg velge?? Alliance(Human, Dwarf, Gnomes og Night Elves) Eller Horde(Orcs, Tauren, Trolls og Undead)?? Lenke til kommentar
Krims Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ta det du vil, ingen side er nødvendigvis best Lag den characteren det du vil! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har et spm.! Hvorfor i hel****te tar det så lang tid og få WoW-passordet tilsent på mail når jeg har glemt det Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Velg undredogsa, som oftest horde. Kortest BG-kø hvis du får skaffa folk. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 PvP: Horde virker mer samarbeidskjørte og hjelpsome. PvE: Alliance har BoS. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vel det kommer ann på hva du liker det da. For meg hadde det aldri vært snakk om å spille horde. Jeg nekter å spille noe som jeg syntes ser stygt ut over lengre tid. Dvs jeg spiller nå på min ALT, som en er dvergehunter. Og dem er på ingen måte bra å se til. Men min main er human warrior og det er min main jeg vil ta til 60. Dvergen skal bare hjelpe å levle en kamerat av meg opp til main char nivå. Og da spiller jeg dverg mer som en spøk. Men også liker jeg alliance best pga bygningene dem har. Storslotte borger og hus. Jeg var rystet når jeg så orkestedene rundt omkring. Det så ut som forvokste indianertelt og jordhytter (samme med tauren). For meg blir dette altfor fremmed. Og i følge kameraten min som spilte en undead sak helt til 52, så var mye av de områdene som dem løp rundt i preget av død og forråtnelse. Alt i alt ikke noe for meg! Men mange velger nok horde pga at dem vil være i opposisjon til fjortisene som som ofteste samler seg på alliance siden, og ikke nødvendigvis pga at dem liker horde-kulturen best. Og noen, som 3 av mine kamerater, startet på hordesiden pga at en av kameratene deres, som forøvrig har sære meninger, startet en horde-figur. en flokk med sauer med andre ord! Men alt i alt...det er opp til en selv og hva en legger i spillet. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg liker å spille mitt alter-ego i form av en ekkel undead Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg spilte først på alliance, men har just startet på horde siden, å jeg liker meg faktisk veldig godt ! Lagde characteren for 2 dager siden. Er lvl 20, å det er veldig morro ^_^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Og noen, som 3 av mine kamerater, startet på hordesiden pga at en av kameratene deres, som forøvrig har sære meninger, startet en horde-figur. en flokk med sauer med andre ord! Heh, nei, det finnes jo absolutt ingen som starter en alliance-char fordi de har venner på den siden. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 deler samme formening som gamer73 sa at folk velger horde pga fjortissamlinga på alliance sia. Jeg spiller horde. hadde venner på både alliance og horde side når jeg skulle begynne. men valgte horde. Liker å velge det som ikke er så "populært". men bomma litt når jeg valgte shammy men syns det er artig da. Og hvis du ikke liker å ha det så altfor lett, så velg warlock. men hvis du vil ha det rett fram, så velg paladin. Dette er basert på hva JEG har hørt osv.. shaman er fin hvis du vil både være litt caster og melee have fun Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har 2 lvl 60 char på en server som ally (prest og rogue), men har startet opp på en annen server som horde nå. Horde er desidert best i PvP syns nå jeg. (flere grunner til hvorfor jeg mener det, uten at jeg gidder å gå inn på det) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Syns det blir feil å si at det er kun alliance som er full av fjortisser. Spiller alliance på BB som kanskje er den mest fjortissbefengte serveren som fins. Men jeg har også en horde character på stormreaver, og jeg syns det er like ille der. Lenke til kommentar
Haku Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hard core gamers velger evil side .... nesten uten unntak, og wow er ikke det unntaket. Derfor horde steamroller allaince pvp på nesten alle serverne, horde har de første killsa på de fleste serverne selvom allaince har imba BoS. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hard core gamers velger evil side .... Sikter du til Horden her? De er da ikke ondere enn Alliansen, bare en annen kultur (kanskje med unntak av de levende døde som jeg har lest er gira på å utslette alt liv). Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg startet som Alliance fordi vennene mine gjorde det. Angrer på at jeg ikke valgte Horde med en gang. Nå spiller jeg heller Horde enn Alliance. Trives veldig godt med det. Lenke til kommentar
csboy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 De fleste jeg har møtt på allianse siden er ganske greie. Men har jo 20 stykker da som skal ha hjelp til gnomeregan, sm, deadmines osv hele tiden, det kan jo også være veldig irriterenes. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hmm, ta det vennene dine spiller, eller det du syns ser kulest ut.. Personlig spiller jeg og alle vennene mine Horde, fordi det er det vi syns er kult Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Men også liker jeg alliance best pga bygningene dem har. Storslotte borger og hus. Jeg var rystet når jeg så orkestedene rundt omkring. Det så ut som forvokste indianertelt og jordhytter (samme med tauren). For meg blir dette altfor fremmed. Og i følge kameraten min som spilte en undead sak helt til 52, så var mye av de områdene som dem løp rundt i preget av død og forråtnelse. Alt i alt ikke noe for meg! Jeg respekterer selvfølgelig meningene dine, men har absolutt ingen forståelse for dem (Digger ca alt med Horde). Du må ikke høre på han vennen din. UDs starting område er Tirisfal Glades, der bruker man ca. 1 time, og så er det bare å stikke til The Barrens som er et nydelig sted. Og fra lvl 20 og utover så henger jo Horde på nøyaktig de samme stedene som Alliance... Eller, vi har Thousand Needles mens dere har Wetlands. Og må si 1k Needles er at par hakk mindre preget av "død og forråtnelse". Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vel, finnes fjortisser på Horde og. Du må nesten spille RP for å slippe unna dem=) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vel, finnes fjortisser på Horde og. Du må nesten spille RP for å slippe unna dem=) Prøvde å lage en character på en RP server, og har aldri sett mer "dudespeak" og "leetspeak" enn det var der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå