Gromle Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei. FIkk tilsendt en MP3 via Messenger 7.5. Men når fila ferdig lastet og jeg trykker på snarveien som kommer i Messenger, så kom det beskjedboks der det sto noe sånt som at "filen kunne farlig, og windows vil hindre tilgang til den." Og jeg kan da bare trykke ok. Filen er borte, ligger ikke i "mine mottatte filer". Hvor er den? Og hvordan fjerner jeg den latterlig funksjonen der? Har WinXP Pro SP2. Rimelig oppdatert. Messenger 7.5. Hjelp, noen? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 umh, kan hende windows har gjemt filene, selv om jeg tviler. trykk på verktøy-mappealternativer-vis og skru på vis skulte mapper og filer. kan funke... ellers kan det hende at antivirus programmet ditt har drept den. eller kanskje du har manuelt satt lagringsdingsen til msn messenger til en annen mappe? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Skjult er den ikke. Og "kuppet" skjedde når jeg trykte på "Åpne" i samtalevinduet etter den var ferdiglastet. Kan være Norton, men tviler ettersom beskjeden sa at windows sto bak kuppet fordi filen kunne være skadelig. Dette er noe jeg aldri har vært borti før, og har brukt Windows siden 3.11, så vil påstå jeg ikke helt grønn på det. Edit - Kan det være noe form for sniksensur i Messenger? Filen het "Larry the Cable guy - Ode to titties and queers". Endret 27. september 2005 av Gromle Lenke til kommentar
miXer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har fått akkurat samme meldingen selv, men det har ingen ingenting med sensur å gjøre. Bare no sikkerhets crap. Du kan gå rundt det ved å åpne winamp, eller media player og åpne sangen derfra og spille den av! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Edit - Kan det være noe form for sniksensur i Messenger? Filen het "Larry the Cable guy - Ode to titties and queers". MSN / Tools / Options Fjern kryss ved "Block titties and queers". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hadde det sammen problemet før, og slet veldig lenge med det. Du har 2 muligheter: 1: Endre filnavnet fra f.eks trance.mp3 til trance.jjj eller 2:Ikke trykk på linken fra messenger men gå heller til mappen der filen er nedlastet og start filen derifra. Altså ved å unngå å trykke på linken, unngår du å få filen slettet av windows. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Okei. Takker for svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå