Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger anbefaling til trådløst PCI-nettverkskort

Anbefalte innlegg

Den gamle trådøse nettverksadapteret (en phillips USB greie, kallt CPWU054) har plutselig streiket for meg, og jeg kunne trengt noen anbefalinger til et nytt adapter. Jeg hadde STORE problemer med den forrige og stoler ikke helt på USB greiene lenger, og hadde nå tenkt meg et PCI-kort i stedet.

Jeg deler linje med de andre i bygget mitt (4 leiligheter) og PCen ligger ca 15 meter unna basen. Med USB adapteret var det så dårlig på rommet mitt at jeg måtte bruke en 5 meter lang USB kabel for i det hele tatt å få inn én strek (det er et gammel murbygg hvis det har noe å si), og jeg tenkte at det kanskje kunne være en idé å få et kort hvor jeg kunne ha retningsbestemt antenne. Må man da kjøpe egen adapter for dette, eller kan jeg bare bruke en blikkboks eller lignende for å få styrt signalene?

Jeg har ikke lyst på noe "billig dritt" som det siste jeg kjøpte, men lurte litt på om man kan få et godt kort til 700 +-200 kr. Noen som har gode/dårlige erfaringer å dele?

(beklager hvis ikke alt henger på greipd et er litt sent, men jeg håper folk skjønner hva jeg mener..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...