Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverk opp å gå...

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å koble opp en trådløs ruter her...Er sikkert litt på villspor her, men, men..Jeg har kobla til ruteren og alt lyser som det skal, men jeg finner ikke den trådløse tilkoblingen på pc'en, den ligger ikke lenger under nettverkstilkoblinger. Inne på enhetsbehanding (kontr.panel) fungerer ikke nettverkskontroller. Er det dette som er feilen eller? Har Broadcom innebygd nettverkskort.

Thompson Speedtouch modem

Netgear 54 Mbps trådløs ruter

Tror jeg vellykket fjerna ruteren i modemet.

*Kvinnfolk og pc* :p

Endret av cesilie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

En mulighet er å oppdatere driver til nettverkskortet ditt. Kansje det vil vekke

det til live igjenn. Uten nettverkskort, intet nettverk. Dersom du ikke får liv

i nv kortet er ikke alt håp ute. Jeg antar at dette er en bærbar pc og som må

sendes til "inn" om noe er galt. Dette er greit med en ny PC, garanti osv,

er det en eldre PC kan et USB kort være en god løsning.

*Kvinnfolk og pc* Hva mener du med det ?

Lenke til kommentar

Har prøvd å laste ned drivere fra denne linken: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...en&cc=us&os=228, men får det liksom ikke til. Hvordan må jeg lagre disse driverne for så å få de opp å gå når jeg oppdaterer driveren inne på enhetsbehandling? Er ikke 100% sikker på hvilken av disse driverene det er jeg trenger heller.

En ting til..Bios? Hvor går jeg inn da?

*kvinnfolk og pc*= ble bare så dritlei da jeg ikke fikk det til i går..... ;)

Endret av cesilie
Lenke til kommentar
Har prøvd å laste ned drivere fra denne linken: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...en&cc=us&os=228, men får det liksom ikke til. Hvordan må jeg lagre disse driverne for så å få de opp å gå når jeg oppdaterer driveren inne på enhetsbehandling? Er ikke 100% sikker på hvilken av disse driverene det er jeg trenger heller.

En ting til..Bios? Hvor går jeg inn da?

*kvinnfolk og pc*= ble bare så dritlei da jeg ikke fikk det til i går..... ;)

eller at du kan oppdatere drivere på Egenskaper på nettverkskortet, når du har lastet ned driveren så går u dpå egenskaper på nettverkskorte og oppdater driver den skal vel lete etter den selv.. let me know if it helps

Skal du inn på bios trykk delete knappen eller i noen tilfeller den til høyre for 0 den skal det stå del på trykk på begge du så kommer du inn på bios under oppstart

Endret av Mafaioz
Lenke til kommentar

http://www.windowsupdate.com

I 9 av 10 tilfeller finner du (jeg har i alle fall hittils :thumbup: ) det du trenger av drivere til udefinerte komponenter der, ved å velge "Egendefinert" nedlasting og sørge for at du krysser av under alle "Maskinvareoppdateringer" i margen til venstre.

Og det som er sweet, er at du slipper å køle med å installere driveren selv, WU gjør jobben for deg.

Forutsatt at driveren til kortet ditt er der da :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Måtte ha en pause, har fremdeles ikke fått det til. Fant driveren, men når jeg skal laste den ned finner jeg den ikke på lista,(den lista inne på veiviseren som som skal laste inn ned den nye driveren) vet ikke hvordan jeg får den der heller. Han finner den ikke bare ved å lete av seg selv heller. Jeg må vel lagre driveren i Temp, eller? Litt usikker på hvordan jeg gjør dette. Det var ingen oppdateringer jeg trengte på Windows Update, men jeg gikk gjennom loggen på tidligere nedlastede oppateringer, og da fant jeg en som var mislykket: "Conexant Systems, Inc.- Modems-Conexant 56K ACLink Modem"Jeg aner jo ikke om dette har noe med det innebygde nettverkskortet å gjøre, men kanskje? Fikk ikke lasta det ned på nytt, fant det ikke da jeg søkte etter det på Windows Update..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...