Malvado Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Og... dere må nok dessverre vente til Mandags kveld, da det dessverre ikke er hverken jeg eller Kjell Erik som styrer dette.. Det er nok dessverre våre koner og våre barn.. Jeg har 4 års bryllupsdag i dag, men grunnet at jeg skal levere en HUGE presentasjon hos MPX i morgen skal vi feire i morgen.. Har jeg fått beskjed om... Alle av dere som er gifte eller har samboere vil umiddelbart skjønne hva jeg snakker om.. Men.... jeg skal jo hente nitroen i morgen... så får vi se hva som skjer.. Skal også fyre opp en 840EE ES... så får vi se hva denne vil være med på.. Har nå noen inn i hampen gode brikker også.. Corsair 5400UL rev 1,2, med micron IC'er som sannsynligvis vil være med opp til DDR 1000++ He he forstår deg veldig godt, dog har jeg ikke kommet helt til samme nivå som deg da (unger og hele greia). Ellers må jeg bare si at du vinner på nytt min oppmerksomhet og beundring, stå på, du gjør et flott arbeid Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Har lest flere av trådene deres, overklokking og stoolman. Må si jeg er mektig imponert over pågangsmotet og stå på-viljen. Har dere ikke vurdert å starte firma sammen? Med dette pågangsmotet tror jeg dere ville fått mer enn nok penger til hobbyen deres Spennende prosjekter! Snart tar dere en rekord (eller to). Sveinl. Endret 30. september 2005 av Sveinl Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Meget pent stoolman! Keep it comming! Endret 1. oktober 2005 av Nomix Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Nå er hovedkortet moddet... Chipsettmod, Vdimm mod, Vcore mod og droop mod.. Nå spørs det om jeg kan bikke denne over 6,5 ghz da.. men.. skal prøve i min cascade først.. -100 burde i utgangspunktet være plenty nok.. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Høres fint ut Ser fram til resultatene! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 *Melde seg på* Her gjelder det å holde seg oppdatert Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan går det Stoolman?? Drept CPUen? ..venter i spenning... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Venter også spent på resultater! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 dere er gale. absolutt gale. og meget rike. en vidundelig kombinasjon for oss som ser på med spente øyne. keep it up! -Marius Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 *må følges med på* Får vi se 6ghz tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå