Evil Knivel Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hvor mye koster dette dere sån ca. i måneden? må være en av de dyreste hobbyene en kan ha keep going! Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Helt OT men jeg drister meg alikevel. Finnes det et Ai Booster lignende verktøy for Asus P4C800-E Deluxe kortene. Jeg vet det finnes for P4P800-E Deluxe men får ikke Ai Booster til å virke på C'n. (Kommer bare masse feil meldinger alla "Devision by Zero". Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Helt OT men jeg drister meg alikevel.Finnes det et Ai Booster lignende verktøy for Asus P4C800-E Deluxe kortene. Jeg vet det finnes for P4P800-E Deluxe men får ikke Ai Booster til å virke på C'n. (Kommer bare masse feil meldinger alla "Devision by Zero". Dette kommer av at det ikke finnes en ACPI driver som gir AI boosteren tilgang til SM bussen slik at det er mulig å styre klokkefrekvens og volt.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Helt OT men jeg drister meg alikevel.Finnes det et Ai Booster lignende verktøy for Asus P4C800-E Deluxe kortene. Jeg vet det finnes for P4P800-E Deluxe men får ikke Ai Booster til å virke på C'n. (Kommer bare masse feil meldinger alla "Devision by Zero". Dette kommer av at det ikke finnes en ACPI driver som gir AI boosteren tilgang til SM bussen slik at det er mulig å styre klokkefrekvens og volt.. Hvor kan man fixe dette? Hadde jo vært max genialt.. får samme meldingene som Crinos, men har gitt opp AIBooster Lenke til kommentar
craven Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Helt OT men jeg drister meg alikevel.Finnes det et Ai Booster lignende verktøy for Asus P4C800-E Deluxe kortene. Jeg vet det finnes for P4P800-E Deluxe men får ikke Ai Booster til å virke på C'n. (Kommer bare masse feil meldinger alla "Devision by Zero". Dette kommer av at det ikke finnes en ACPI driver som gir AI boosteren tilgang til SM bussen slik at det er mulig å styre klokkefrekvens og volt.. Hvor kan man fixe dette? Hadde jo vært max genialt.. får samme meldingene som Crinos, men har gitt opp AIBooster Har dessvere samme problemet jeg og Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Skjønner ikke helt greia for å være helt ærlig.. det er jo bare å bruke Clock gen.. SM bussen på 875/865 kortene er jo ikke sperret eller skjermet av bios.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 men jeg lurer på hva det ble til med det X850XL PE (?) kortet som klokket så høyt. hva med 3 stage cascaden på cpu og 2 stage cascaden på gpu? ny 3d mark 01-03-05 score hadde vært råbra. *måtte ha denne i mine inlegg* Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skjønner ikke helt greia for å være helt ærlig.. det er jo bare å bruke Clock gen.. SM bussen på 875/865 kortene er jo ikke sperret eller skjermet av bios.. Det jeg savner er å kunne stille Spenning til Cpu i Windows! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Da er 20 liter LN2 bestilt og klart til henting i morgen.... Skal gjøre moddene i kveld.. Vmem, Vdroop, Vcore og Chipsettmodden.. nå skal det nok fort bli vei i vellinga.... :!: Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Da er 20 liter LN2 bestilt og klart til henting i morgen.... Skal gjøre moddene i kveld.. Vmem, Vdroop, Vcore og Chipsettmodden.. nå skal det nok fort bli vei i vellinga.... :!: Lykke til Du fortjener minst en verdensrekord Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kan du ikke ta et bilde av det ferdig moddet kortet? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 *Glede seg til LN2 action* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 *Glede seg til LN2 action* second Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 *Glede seg til LN2 action* second third!! Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 *Glede seg til LN2 action* second third!! plz ikke ødelegg tråden med jeg gleder meg,xxxxxxxx,xxxxxx, osv osv. nok at en sier det Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Og... dere må nok dessverre vente til Mandags kveld, da det dessverre ikke er hverken jeg eller Kjell Erik som styrer dette.. Det er nok dessverre våre koner og våre barn.. Jeg har 4 års bryllupsdag i dag, men grunnet at jeg skal levere en HUGE presentasjon hos MPX i morgen skal vi feire i morgen.. Har jeg fått beskjed om... Alle av dere som er gifte eller har samboere vil umiddelbart skjønne hva jeg snakker om.. Men.... jeg skal jo hente nitroen i morgen... så får vi se hva som skjer.. Skal også fyre opp en 840EE ES... så får vi se hva denne vil være med på.. Har nå noen inn i hampen gode brikker også.. Corsair 5400UL rev 1,2, med micron IC'er som sannsynligvis vil være med opp til DDR 1000++ Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 840EE ja, skal du sette wr i dualkjerne klokking?! Hva slags psu bruker du egentlig? Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 kommer det innpå nettbutikken? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Alle av dere som er gifte eller har samboere vil umiddelbart skjønne hva jeg snakker om.. Skjønner..... :!: Men OT noen som har et par bra 512 brikker liggende?? PM meg.... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har nå noen inn i hampen gode brikker også.. Corsair 5400UL rev 1,2, med micron IC'er som sannsynligvis vil være med opp til DDR 1000++ Fikk mine i går, 1GHz uten problemer.. kjører dem inn nå, så får vi se hva vi ender opp på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå