Kenneth Solfjeld Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har begynt å handle inn deler til den nye riggen min. Her er hva jeg har bestilt og hva jeg skal bestille.. Hovedkort: ASUS A8N32-SLI Deluxe. Skal bestilles. CPU: AMD Athlon64 3700+ "San Diego". Er i hus. Skjermkort: Gainward GeForce 7800GT. Bestilt. Dette er hva jeg skal handle inn i første omgang. Skal intil videre bruke ting fra gammelriggen (Lydkort, PSU, harddisker, optisk) Har selvfølgelig ram fra før (1024MB) men jeg har lyst å bytte ut disse brikkene (se profil) med helt nye kjappe brikker.. Derfor ønsker jeg deres eksperthjelp til å finne noen råe brikker.. Vennlig hilsen Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6151 Lenke til kommentar
meeg Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nye LL-moduler fra Corsair Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 slenger meg på OCZ jeg.. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 A8N32, hehe....kan vente lenge me å få d koret i hus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Har begynt å dukke opp priser nå! Koster skjorta så jeg tror det blir A8N-SLI Premium i stedet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå