Breiker Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Heisann folkens. Har en ASUS WL-500g som er ekstremt ustabil. Hvert 10. min må jeg bort og trekke ut strømmen. Den liksom bare låser seg. Har vært på Asus sin hjemmesider på jakt etter nytt firmware men finner det ikke. Noen som vet hva det kan være? Hvordan fikse osv... På forhånd takk. Breiker Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Nå vet ikke jeg hva som kan være feilen, men her finner du i hvert fall nyeste firmware (1.9.4.0). 1.9.5.0 er også tilgjengelig, men bare som kildekode (såvidt jeg har fått med meg)... Oppgrader firmwaren til 1.9.4.0 og se om det løser problemet ditt. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 har hatt noen ustabilitetsproblemer med samme modell selv, og en firmwareoppgradering gjorde susen. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 skal prøve det. takk begge 2. Lenke til kommentar
Tuba Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Event kan du sjekke http://www.wl500g.info/forumdisplay.php?f=8 for "hjemmelagde" firmwares og annet moro som din router kan gjøre. 500gx er usb2.0 versjonen. Har du nettopp kjøpt den send den i retur og be om en ny Endret 27. september 2005 av Tuba Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tuba: Hvorfor sende den tilbake? Det er et kjent problem med modellen og Asus har selv sagt det, samt kommet med en firmware. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Event kan du sjekke http://www.wl500g.info/forumdisplay.php?f=8 for "hjemmelagde" firmwares og annet moro som din router kan gjøre. 500gx er usb2.0 versjonen. Har du nettopp kjøpt den send den i retur og be om en ny Vill ikke å anbefale å sende den til bake, for da kan det gå under oppgradering. Til de fleste firmaene må du betale frakten og arbeidstimen og litt for oppgraderingen. Prøv heller å oppgradere selv. Viss den da er ustabil kan du trygt sende den tilbake uten å få regning i posten. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 da ser det ut til å være litt mer stabilt. takk takk folkens. Dog vil jeg nok aldri "installere" hjemmemekka fw på routere grunnet at de mest sannsynlig er uforståelige for andre enn "forfatteren" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå