Reborn Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 jeg er desperat jeg må spille bt1942 mp demo men hvor kan jeg laste det ned ????? jeg må hvite hvor jeg må !!!! jeg prøvde må dkuniverse.com men der tar det 37 timer eller noe sånt og laste det MÅ ha hjelp!!!!!!!!! *** Moderators anm: Nå begynner jeg å bli litt oppgitt. Hvis det haster for folk, hva med å lage overskrifter med litt mer beskrivelse enn "hjelp", "haster!", "se her fort"? Og, det hjelper ikke å bruke 14 utropstegn i overskrift/tekst heller. *** ps.kan ikke så mye om data er bare 12 _________________ =SorRy ÆkE SOm EMINeM= [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-16 14:01 ] Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 jeg tror jeg har lasta det ned fra før av men hvordan kan jeg spille det joine hoste en server når jeg prøver på gamespy går den in på sevveren også blir hele skjermen klussa opp og det står eror og så må jeg gå ut av spillet igjen HVA MÅ JEG GJØRE !!!!! ?????????????? Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 nå sitter jeg og haveis griner foran pcen og så kommer du med de spydighetene Nei hvet du HVA !!! :mad: :x:x: Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Ærlig talt. Du har et problem. Ro deg ned litt. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 ja akurat proben er det at jeg har sittet mange timer foran pcen og ikke fått til en DRITT. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Gjør noe annet en periode. Få deg litt frisk luft, ta deg en joggetur, ta deg et bad, et eller annet. Det hjelper faktisk. Når du kommer tilbake har du sikkert fått hjelp også. :smile: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hvis du betaler for gamereactor.net så kan du laste den ned der. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 småelig patetisk men vet hvordan det er. hehe *hater når tabellene i dreamweaver fucker* GRR Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 http://www.3dgamers.com/games/battlefield1...d1942/#filelist Lenke til kommentar
eught Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 bfnation har masse mirror linker. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 fant det for 3 uker siden eller noe sånt og det rokker hardt noen som har lyst til og starte 1 klan ??? :wink: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 fyy **** å tøft! når får man kjøpt spille a? wohoo Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 19 sept tror jeg Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Dette er det feteste multien jeg har spilt siden CS, Har ikke hatt en sånn feeling over spill siden GTA, (rar sammenligning, men de som har prøvd det skjønner kanskje hva jeg mener). Last det ned å prøv! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-30 17:10, AldaZar skrev:Dette er det feteste multien jeg har spilt siden CS, Har ikke hatt en sånn feeling over spill siden GTA, (rar sammenligning, men de som har prøvd det skjønner kanskje hva jeg mener). Last det ned å prøv! jeg likte ikke snipingen i spillet, det er jo latterlig enkelt og drepe folk med den. tanksene var vanskelig og drepe med granater og det er vanskelig og gjemme seg i terrenget, en kan se en person bevege seg i sanden som er 50-100 m borte osv... spillet er dritkult, men det er en del ting i spillet jeg irriterer meg over, jeg får håpe det kommer en patch til demoen :smile: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 funker fint å snipe hehe. skulle ønske jeg kunne skutt i stykker folk når dem kjørtefløy. det skulle vært en svakhet på tanksen og minene skulle vært bedre Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Det funker fint å skyte folk som sitter i bilen (uten at den blir helt ødelagt), men det beste er å være 2 stykker som tømmer magasinet i en jeep (kaboom). Tanks tåler en trøkk, men sånn bør det også være. Digger spillet fullstendig og har forhåndsbestillt. Til tross for mine snart 31 år så blir jeg som en liten unge. Griner nesten når jeg er på ett håpløst lag hvor alle tror at fly ruler. Flyene er faktisk irriterende siden de som tar de a. ikke kan fly b. kan såvidt fly, men bomber alt annet enn fienden c. ikke gidder å høre på mann nr.2 i flyet som bare vil komme over fiendens område slik at han kan hoppe ut i fallskjerm og erobre ett flagg. Dama er nok ikke så glad for at jeg fant dette spillet. Bare demoen alene stjeler endel tid fra andre viktige ting. Men til helgen er hun borte (whooo-hoooo) Lenke til kommentar
LIA Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har nå spilt one player demoen. Det ser jo helt rått ut, men jeg vil spille multi player! Har lasta ned mp demo på 135MB, men den vil ikke starte, du ser den starter også svisj tilbake til skrivebordet! Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det er kommet en patch for klienten nå. Mulig den hjelper de som har problemer. Ca. 12 MB http://www.3dgamers.com/dl/games/battlefie...ch_1.1.zip.html Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 hvorfor ikke spør mordi om å kjøpe PCG (et PC blad som het før Incite PC Games)!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå