nree Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Har laget eit nytt design til side min og ønsker derfor kritikk på dette designet: http://goggen.simplemachines.no/beta1.5/ Kan noen også lage ein banner som matcher siden så jeg kan bruke i stede for den lille runde? Endret 28. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ikke så værst, du har noe du kan bygge videre på. Jeg føler at designet ikke er ferdig, blir liksom "naken". Og du bør absolutt gjøre siden enda mer i bredde. (Føles trangt) Ikke noe galt med logo'en din, enkelt og greit. Anbefaler deg å google noe om: Photoshop tutorials. Der vil du finne masse ting som kan hjelpe deg med å lage det du vil ha. Men prøv å tegn noe på papir først, prøv å se for deg hvordan siden skal se ut.!! Kom tilbake når du har gjort det, gleder meg.!! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hvis du skriver hvilken str. du vil ha banner i blir det lettere for oss å hjelpe EDIT: Kildekoden glemte jeg litt.. EDIT1: Og jeg glemte visst at kildekoden til frontpage suxx bigtime.. Endret 26. september 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Vist jeg sier jeg vil ha ein banner som strekker seg fra dær begynnelsen på den runde begynner (jeg skal ta vekk den runde) og ca til dær menyen begynner, hjelper det noe? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Trodde først den ble feil i firefox, men da jeg starta den i IE kom akkurat det samme... Elementene ser rett og slett feilplasserte ut. " Denne siden er ikke bygget opp av fargene grått og hvitt som di siste 5 designene har vært." Jo egentlig, men du har også puttet på noe blått i tillegg... Sjekk for feilskriving, mange feil i teksten. Overskriften ser ikke bra ut, dårlig kontrast, teksten forsvinner på bakgrunnen. Som sagt, elementene er rart plassert. Uten mål og mening. Ser ut som du bare har sett det rett inn, men plassert menyen på høyresiden, uten at den henger sammen med resten på noen måte heller. Du bør heller ikke bruke standard font/times new roman på en nettside. Times funker best på utskrift, men på skjerm bør du bruke groteske/sans-seriffer/skrifter uten føtter (arial, verdana osv.) Men nå er jo ikke du så gammel heller da *kremt* Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Men nå er jo ikke du så gammel heller da *kremt* Akkuratt Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Akkuratt Da er vi to webdesignere av årgang 90'. Jeg vil fjernet/endret på - Iframen. Bare dropp den. Jeg ville heller brukt et ASP/PHP include-script til å fikse den biffen. Mye bedre også - Angående fargevalget: Jeg vil anbefale deg å sjekke ut Colormatch.dk for gode fargeoppsett. Det nåværende fargevalget er grått og trist. - Få til dropshadow på begge sidene. Ellers blir det bare usymmetrisk og feil. Kanskje du bør også få dropshadowen til å "smelte" sammen med hovedbakgrunnen Just some friendly thoughts Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg tror siden hadde vært mye bedre med ein banner som strekte seg over hele toppen av hovedrammen. Hva er dropshadow? Tror ikke jeg dropper iframen Jeg kan ikke PHP og har heller ikke tenkt og sette meg inn i det enda.. Fargevalget er ikke heller noe jeg kommer til og gjøre noe med uten at noen har noen veeldig gode arumenter... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva slags størrelse har du tenkt det i? Hvis kan ikke hjelpe deg med nytt banner hvis vi ikke vet Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Vedlagt fil er en dropshadow. Hvis du legger den på begge sider av siden blir det en fin symmetri og siden virker mer helhetlig. En annen ting; der det står "Skrevet av Nils Ree, 21:36 den 26.september 2005" bør du gjør noe drastisk med fargevalget. Hele boksen blir glorete og lite behagelig for øyet. Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Har du forslag til boks? Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Jeg laget ein ny banner selv, dette betyr ikke at jeg ikke er intrisert i andre forslag! http://goggen.simplemachines.no/beta1.5/ Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Grusom kode (Frontpage). Er det eigentleg så interessant å sjå kor kul CS-fjortis du er (sånn med tanke på bileta)? intrisert Interessert. Endret 28. september 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Likte ikke at bildene var thumbnail :/ Skulle heller vært sånn at det kom en index av bildene, litt større en det de er nå. Så trykke på de en gang til så få store bilder. I steden for å trykke på bildet i index så trykke det større igjen. dårlig forklart Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Jeg forstår hva du mener, det er desverre ikke jeg som har laget albumet og jeg vil unødig gå inn og endre på det du sier dær, selvom jeg tar poenget. objorkum: Ja jeg skrev feil dær... so? Jeg har skrevet i topic jeg vil ha kritikk på design og evt. hjelp til ny banner. IKKE krtikk på koden til siden!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå