ovinn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hei jeg lurer bare på hva som følger med i bundle på dette kortet? Følger det med overgang fra DVI til VGA(?), Overgang fra PCi kontakt til 4 pn drev kontakt? Og hva annet er det oppi pakka? Takker for svar -Qvin Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det gjør det. 2 overganger DVI til VGA og molex til 4 pin. Følger også med et bilspill. Arne M Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Okai, takk for svar Tenkte på det i går mens jeg rydda kabler og sånt så jeg bare kunne sette i hw, så kom jeg på at gpu trenger strøm og det hade jeg ikke tenkt på... Men fikk hw i dag! Skla hente det senere i dag! -Qvin- Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg har også et spm vedr. dette kortet: Må det settes inn i ekstra strømkontakt (PCI-e) ? Jeg har totalt en strømforsyning på 400W - er dette nok? Det 6600GT kortet jeg har nå fra samme fabrikant er bare å plugge inn og spille... hvilke spill følger med kortet? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg fikk det i dag, satt det i i stad Det er bare nyyydelig! Det følger med et bilspill, og noen drivere og overklokkingsprogrammer trur jeg.. Har ikke fått prøvd det, venter på en kabel... Du må sette inn en pci e strømkontakt i kortet ja, det følger med kortet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gled deg Dj Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Gled deg Dj Ovin Nettopp det jeg gjør Har du det? Hvordan er deT? Annet hw jeg har(skryte-skryte ) ASUS A8N SLI Premium AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz CLUB 3D Geforce 7800GT 256MB Maxtor DiamondMAX 10 250GB 16MB chache, 7200rpm OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tror ingen svarte det jeg spurte om, men for å gjenta: Jeg har total strømforsyning på 400W. Er dette nok for å kjøre 7800GT kortet? Har hørt det trenger 350W, men det er vel noen andre komponenter som trenger strøm? Håper jeg slipper å bytte PSU.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tror ingen svarte det jeg spurte om, men for å gjenta: Jeg har total strømforsyning på 400W. Er dette nok for å kjøre 7800GT kortet? Har hørt det trenger 350W, men det er vel noen andre komponenter som trenger strøm? Håper jeg slipper å bytte PSU.. Spørst kva slags type psu det er. Vist du har ein kvalitetspsu og ikkje Qtec vil det kanskje gå. Kva er specsa dine? Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei, Nei, ikke Q-tec. Jeg har ATX12V. Hovedkort Asus A8N-SLI, AMD Athlon 64 3200+. 2x512 MB Kingston DDR PC3200 Minnekort, Hitachi Deskstar 250GB HD, NEC ND-3540 DVD-brenner, 1 diskettstasjon og 17"Acer AL1715 LCD skjerm. Alt i et Compucase ATX Midi kabinett. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Det skal gå. Det du kan gjere for å være heilt sikker på at straumforsyninga held er å sjekke kor mykje straum (A) 12V railen leverar på den. Den bør levere over 20A. Endret 1. oktober 2005 av Elensar Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Dj Ovin: jeg har POV sitt 7800gt, smiler fremdeles jeg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg fikk starta den opp på torsdag og jeg satt bare å smilte og hadde det gøy hele natta jeg Fikk så vidt stått opp til skolen neste dag... Men det er J***I BRA! Anbefaler denne til ALLE! Men bytt ut vifta på det, hvis dere er opptatt av støysvak maskin.. den bråker som baran det! (Bare når den starter opp/kjører tunge prog, ellers er den ganske stille) Noen som har anbefalinger til kjøler? Tenkte på en Zalman vifte Link Er denne noe bra? -Qvin- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 den er helt gull, skaffer du deg en sånn en så angrer du ikke et sekund...kjøler som f... og er stille Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 den er helt gull, skaffer du deg en sånn en så angrer du ikke et sekund...kjøler som f... og er stille Okå, da blir det den! Må bare vente til etter høstferien(har det nå skjønner dere DIGG!! ) for skal jobbe if erien og da håper jeg jo på betaling da Har laget en tråd om den kjøleren der og en annen en til CPU: Link (Svar gjerne der oxo ) -Qvin- Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Må bare få gratulere deg med nytt skjermkort Har testet dette kortet selv.. og må si at jeg er dødsmisunnelig på kameraten min! Et sykt ytelseshopp som jeg aldri har opplevd før... FarCry kjører uten noe tegn på slowdowns i FPS'en... Får se om jeg ikke river i noe slikt neste gang jeg skal ha skjermkort! Absolutt verdt prisen! Lenke til kommentar
smy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 tøft kjøpe 7800gtx til club3d til 3795 her har på posten Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 @Tøffli: Ja du burde, jeg sier BURDE kjøpe deg et sånt kort som det her Jeg er MEGAfornøyd! :D @lordsmyge: Åå *Misunne*, det kortet hadde jeg sykt lyst på og, men det ble rett og slett for dyrt.... Lenke til kommentar
smy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 okey solgte 68u kort mitt så blir ikke så veldig hopp så fikk rå til gtx kort Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 egentlig så er det bra forskjell på gt og gtx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå