77hauan Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hei! Jeg lurte på om dere der ute har noen tips om hvor mye Watt jeg burde ha i en PC hvis jeg skal begynne å casemodde? Jeg hadde tenkt å kjøpe ei vifte. En kald katode, analog CPU og Strøm måler. og noe annet stasj som lyser... kanksje noen LED's... Noen tips til kraft på PSU? akkurat nå har jeg en 350 Watts og jeg vet ikke om det holder -Violent Endret 26. september 2005 av ViolenT Lenke til kommentar
Damination Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 350 watt holder nokk en god stund, men når du begynner å ha en hel del stasj, ville nokk en 500 w gjort seg Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvis du har den maskinen du har i signatur, så vil det holde med en 350W PSU. Men hvis du, som Damination skrev, pynte den som et juletre, så vil du nok kanskje etter hvert slite med watt'en. Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) jaok. takk for svar. Redigerte signaturen min... fikk ny PC for ikke lenge siden og har glemt å redigere på signaturen. Endret 26. september 2005 av ViolenT Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Med DEN maskinen, har jeg nok ville vurdert en ny PSU. Stor forskjell fra den du har nå, og den gamle Spørs litt hva du skal slenge inn av lys etc. i maskinen. En kald katode tar ikke akkurat så mye Watt. Heller ikke en LED. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Tror ikke det ville skadet å bytte nei, hvertfall med det oppsettet. Kommer an på hva slags merke PSUen er. Endret 26. september 2005 av Pels Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Fant da desverre ikke ut hvilket merke, men jeg kommer nok til å kjøpe en ny PSU med plexi ellerno. 400 watt. er det bra? tenkte å ha noe sånn OCZ 450 watts PSU og Neon-strips og det andre som jeg nevnte i forrige post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå