Gå til innhold

Panasonic forhandlere I Norge?

MrLee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet om en privat person som importerer disse, han tar vel knappe 20000,- for hver maskin inkl mva...

Kunne tenkt meg en selv men synest at prisen blir litt i høyeste laget.. tror nok at samboeren min hadde slått meg i hel hvis jeg hadde priotert en slik bærbar når jeg allerede har så mange pcer fra før.

RScue

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv
Vet om en privat person som importerer disse, han tar vel knappe 20000,- for hver maskin inkl mva...

Kunne tenkt meg en selv men synest at prisen blir litt i høyeste laget.. tror nok at samboeren min hadde slått meg i hel hvis jeg hadde priotert en slik bærbar når jeg allerede har så mange pcer fra før.

RScue

Hvis han selger dem for 20000 blir du nesten rompekjørt. Min kom på totalt 13000 med frakt. Siden jeg sendte den med FedEx slapp jeg moms (det skjer ofte med FedEx -slemminger :D ).

Men selv med moms blir den vel ikke dyrere enn 15700 eller så og da har du oppgitt full verdi. Men egentlig formidler bare Kemplar maskinene så tollverdien blir japansk pris, 150 000 Yen -så momsen blir enda noe lavere.

Men 8600 spenn på gata i Japan. :dribble: For 20000 kan du reise bort å kjøpe en, betalte 11000 t/r sist jeg var i Japan... Så om du har 20000 og lyst på en R4 kan du jo sende en PM :D

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv
Det var Y4 som gikk for 20000,- inkl Mva og det er billig for den... r4 e nok billigere ja.

Mvh

RScue

Virker jo litt suspekt da, en privatperson som selger de, men samtidig betaler moms... Hvordan får han det til uten å stå i momsmantallet? Hvis han sier at han betaler moms uten å gjøre det regnes det som underslag av statlige midler. Virker som en useriøs fyr...

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke skrev riktig da.

Han er personlig næringsdrivende.. moms manntallet kommer du inn i trent med engang du starter med salg.. allerede år omsetningen overstiger 50.000,-

omsetning på 50.00,- er noe en overstiger ganske raskt og tar kun noen dager før en har passert grensen hvis en driver med salg. Skulle selvsagt ha nevnt dette med engang..

RScue

.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Oki, misforstod jeg -sorry. Skal til Japan rundt jul og skulle handlet en T4 for en kompis, men hvis han fyren kan skaffe den litt dyrere er jeg sikker på at han heller er intressert å handle hos ham! Da slipper man jo support/garantiproblemene også og det er verdt noen lapper spør du meg.

Kult at de endelig forhandles i Norge!

Kan du ikke gi meg en link til ham da så skal jeg se om jeg ikke kan skaffe ham en kunde!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...