BeastWing Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg hadde et lite uhell her i sommer og klarte å gi Laptop'en min et hardt smell .. Den ga umiddelbart fra seg færl ulyd, så jeg skrudde den av. Når jeg åpnet den og inspiserte, fant jeg ut at det ene bladet på vifta som kjøler CPU'en hadde delvis brukket. Jeg valgte å ta den helt av, siden den bare traff kanten og den klarte ikke å kjøre på riktig turtall. Jeg skrudde alt sammen igjen og skrudde på... Det gikk greit.. Men det er kraftig vibrasjonstøy som forplanter seg i alt den står på. Derfor trenger jeg en ny vifte. 70mm * 70mm * 10mm Men ingen av webshopene har den inne, så jeg håper noen her kan peke meg i riktig retning Lenke til kommentar
GnX Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hva slags maskin er det snakk om? Produsent og modell... Lenke til kommentar
BeastWing Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Det er en Fujitsu Siemens Amilo D 7830 Pentium 4 2.66Ghz mPGA 478 Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) her har du vifte. Hvis det var kun vifta du skulle ha. Ser at den er 25 høy, de har en på 15mm også. Endret 26. september 2005 av Thorvald Lenke til kommentar
BeastWing Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Den kan ikke være høyere enn 10millimeter, ellers får jeg ikke på lokket Lenke til kommentar
GnX Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Vet at Effekt IT Service har fått endel pepper i forumet tidligere, men de skaffer ny original vifte til deg siden du har FSC maskin. Send modell- og serienummer til [email protected] og sjekk prisen der hvis du vil. Lenke til kommentar
BeastWing Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Tror ikke jeg har en FSC maskin ( hva nå det er for noe? ) Men tror du at jeg kan få kjøpt en vifte av de? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 FSC maskin er Fujitsu Siemens. Og det har du jo Lenke til kommentar
GnX Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 FSC er fortkortelse for Fujitsu-Siemens Computers. Og ja, de skaffer originalt utstyr direkte fra FSC i Tyskland. Lenke til kommentar
BeastWing Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Oi, det sier hvor mye jeg kjenner til denne dataen. Jeg fikk den, " defekt " og alt jeg gjorde for å få den i gang var å bytte disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå