Gå til innhold

WIP: Annaxia.NET 3

Anbefalte innlegg

Hei !

Har i ganske lang tid drevet med en ny versjon av bloggen min, Annaxia.net som da er min personlige side og nettlogg. Dette blir da høst versjonen, som blandt annet innholder nytt design, nye kategorier, bedre system mm.

Fargene jeg har brukt er mono"fargene" hvit, svart og grå. Og fargene jeg har brukt er gul, rød, oransje og brunt. Pene høstfarge alle sammen, etter min mening :). Designet er ganske så stilrent og simpelt.

Ønsker ikke respons på noe annet enn designet foreløpig. Enkelt og greit fordi jeg ikke har hatt tid til å jobbe med noe annet enn designet i det siste. Begynner med det andre snart. Oppdaterer denne tråden når jeg oppdaterer noe på siden. Og ja, designet er online med "dummy"-tekst og eksempler.

Designet ligger ute på nettet på http://fefas.abstract.no/FFinnvik%20Online/ og da er det vel bare til å gi kritikk.

På forhånd takk for kommende poster ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var virkelig noe spesielt! Og jeg får ikke opp headeren engang. Kan du ordne, føler ikke at jeg får gitt noe skikkelig kritikk uten den..

Beklager. Ingeting feil, bare mozilla som ikke viser flash til meg. Noe jeg egentlig ikke savner. Da det er sagt kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor du vil bruke flash i denne sammenhengen? Det må bort.

Kan du prøve å legge til 1px til mellom h2 og h3? Tror dette vill gitt litt mer luft og gjort det lettere å lese h3.

Veldig pent fargevalg. Det kan du virkelig! Lyse lette varme farger er jo helt perfekt. Headeren gjør det allikevel spennende og "fresht". Som sagt hadde jeg hatt lyst til å se artiklene uten den går boksen.

Og vet du hva jeg tror ville sett bra ut? Å gjøre toppmenyen om til en halveis gjennomsiktig glasslignende meny. SLik at man fortsatt set bakgrunnen, men allikevel gjør det mulig å skrive på den. Rødfarga ble litt sjenerende mener jeg.

Glowen rundt Frank Annak var veldig bra!

Og var det ikke du som var 14 år gammel eller noe? Du er uansett veldig flink. Keep ut the good work.

Bilde av sida di i IE følger under.

post-76-1127768545_thumb.jpg

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Ohh, dette liker jeg! Fin fargebruk, og fin header!

Men et par ting som jeg syns du bør endre på.

Vet ikke om det nødvendigvis blir finere men jeg tenker meg det :

- Enten ta bort hele den grå boksen rundt teksten, eller gjør den svakere, slik at den nesten "blender" inn med det hvite. Kansje ha overskriften inni boksen sammen med resten?

- Enten høyrestill eller venstrestill "les mer / kommentarer ". Tror det vil se bedre ut.

- Litt margin mellom h2 og h3 skader nok ikke :)

- La bakgrunnen på menyen :hover gå helt til høyre side, slik som Lenka "Adrian Emile Sæther-Larsen" Gjør @ :hover ..

og som sagt tidligere, du kan helt fint lage den topp menyen med litt grafikk og CSS, i steden for flash.

Utover dette syns jeg det ser pent ut! :thumbup: Keep up the good work. Liker forresten også det gamle designet ditt!

Lenke til kommentar

Jeg syns du burde fjerne 'en bloggers sjel, nå også på nettet', syns den ødlegger. 'Les Mer' og 'Kommentarer' burde være inne i selve boksen for teksten syns jeg, med litt margin imellom teksten og de to knappene, da. Syns du burde venstrestille headers og teksten. Den hvite meny-teksten var litt vansklig å lese. Ellers bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...