insider Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Hei, jeg prøver å få tak i Mushkin Redline XP4000 men ser ikke ut som de selges noe sted etter som krollalfa.no er nede. noen som vet om noe sted som disse selges ? ikke så farlig om det er i norge egentlig men det hadde jo vært best. Noen andre som vet om noen minne moduler som er omtrent like bra og kan brukes til hard klokking? Alle forslag behøves men fint om jeg får de litt fort må bestilles i morgen (må ha de før helga) Takk for alle svar mvh Fredrik Sørlien Endret 26. september 2005 av insider Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei, jeg prøver å få tak i Mushkin Redline XP4000 men ser ikke ut som de selges noe sted etter som krollalfa.no er nede. noen som vet om noe sted som disse selges ? ikke så farlig om det er i norge egentlig men det hadde jo vært best. Noen andre som vet om noen minne moduler som er omtrent like bra og kan brukes til hard klokking? Alle forslag behøves men fint om jeg får de litt fort må bestilles i morgen (må ha de før helga) Takk for alle svar mvh Fredrik Sørlien OCZ VX PC4000 skal være noe samme ytelse. Mener det er samme chips utt bh5. Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 fikk bestilt muskin fra krollalfa så alt er bra takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå