Gå til innhold

Project: Black and Silent Update 20.01

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å få til et bilde på plexi glasset alike vel :w00t:

Skal printe ut dette i bakvendt i fullsize, teipe det på undersida av plexiet og sette i gang :dremel: Forresten, er det noen måte og gjøre dette på uten dremel? Hvis ikke må jeg åpne pengeboka til fadern og bestille en fra Clasern :w00t:

Skal forresten lage kontrollpanel i morgen, har bestemt meg for å bruke Rheobusen min og bruke vippebryterne til katodene, og lage meg en Reset CMOS bryter.

Har dog enda ikke funnet en tilfredstillende måte til startknappen :hrm:

Tenkte litt på en startnøkkel med reset/standard/standard/power on men tror ikke det passer med temaet mitt :(

Ellers glemte jeg at vi hadde fri i dag så bildene kommer først i morgen.

Noen andre forslag eller?

post-75617-1139844974_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men glemte meg bort vettu var jo valentine :whistle:

Finner forresten ikke LCD Displayet jeg kjøpte fra Microplex :hmm:

Har også borret skrue hull til viftene og testa ut med grillene og luftfiltrene, alt passet :)

Spør på nytt jeg, hvordan skal jeg få fresa inn bildet uten dremel? Kanskje jeg klarer og overtale fadern til å kjøpe en ekte dremel, det er tross alt et multiverktøy.

Kommer forresten til og bli enda mer stille framover :(

Jeg skal på arbeidsuke, så har jeg vinterferie. Så det blir vel kanskje en hel måned uten noe som helst...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Da er dette prosjektet straks ferdig. Vel 10 mnd etter det begynte. en god del av disse månedene har gått bort i sykdom (knekt arm og håndledd/fingre som ikke virker) dvs, alle dagene fra 14 mars til 15 juni) Men nå har jeg tatt sluttspurten.

Alt er spraylakket, og jeg er straks ferdig med HDD holder og kontrollpanel.

Det har etter min mening blitt svært bra. Og bortsett fra at jeg ikke har 18mm bor og at Microplex fikk for seg at de skulle gjøre om på målene på plexiglasset så har det gått smertefritt. Har vært en god del banning, men det går vi ikke inn på her.

Slet forøvrig også med å få Lian Li brettet til å passe. Siden jeg ikke hadde beregnet det fra starten av var 120mm vifta bak litt for langt nede til at jeg kunne bruke det uten noen større modifikasjoner.

Bilder blir lagt ut så fort jeg får kameraet tilbake fra service.

Totalt antall arbeidstimer= 106 (ikke nåværende)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hi :hmm:

Du sier at du skal bruke hobbyplank....har ikke det lett for å bøye seg, sprekke osv, det må vel være bedre med kryssfiner hvor flere tynne lag ligger på tvers av hverandre, for du får kansje svake steder ved åpninger hvor det kan være lite matriale igjen :whistle: bare lurte.....hva med å bygge i Aluminium..

Lenke til kommentar

Hobbyplank var veldig fint å jobbe med egentlig, ikke det at jeg gjorde de mest avanserte ting med treet da.

Hobbyplank var veldig vanskelig å bøye, noe som førte til at jeg skippet bøyen øverst i fronten. Kunne jo selvfølgelig brukt kryssfinèr til dette, men det hadde blitt så mye styr, som dere ser har dette tatt veldig lang tid, hadde jeg begynt med å lage bøy i fronten hadde jeg nok ikke blitt ferdig før til jul :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...