PsychoDevil98 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) [iC,29/09/2005 : 20:49] [iC,29/09/2005 : 20:41] 4. november sies det. Er vel sikkert at det kommer da, siden det ikke er EA som produserer CoD Hva i huleste skal nå det bety? du vet - forsinkelsene med BF2 osv Øh, BF2 ble da ikke forsinket! Forøvrig er jo EA den utgiveren som klarer å gi ut spill mest punktlig av ALLE! Selvfølgelig går jo dette utover hvor ferdig spillet er av og til. Men like vel, å si at EA ikke klarer å komme spill til rett tid, er rent vås. Rett og slett. Ble jo forsinket i forhold til patch osv. . Også er jo ikke EA omtalt som den beste spillutgiveren heller da, eller er jeg helt på jordet nå . Konklusjon må være at vil alle glder oss til cod2 Endret 29. september 2005 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 [iC,29/09/2005 : 20:49] [iC,29/09/2005 : 20:41] 4. november sies det. Er vel sikkert at det kommer da, siden det ikke er EA som produserer CoD Hva i huleste skal nå det bety? du vet - forsinkelsene med BF2 osv Øh, BF2 ble da ikke forsinket! Forøvrig er jo EA den utgiveren som klarer å gi ut spill mest punktlig av ALLE! Selvfølgelig går jo dette utover hvor ferdig spillet er av og til. Men like vel, å si at EA ikke klarer å komme spill til rett tid, er rent vås. Rett og slett. Ble jo forsinket i forhold til patch osv. Patchene har ikke EA noe med å gjøre. Det er DICE som utvikler spillet, og det er de som både utvikler og utgir patchene. Men nok om det. Det er COD2-demoen vi diskuterer her. Steike, tror jeg har gått igjennom demoen 40 ganger nå! Blir jo aldri lei! Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Direct 7 gjør grafikken dårligere også. Ikke rart det går mere smooth da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Direct 7 gjør grafikken dårligere også. Ikke rart det går mere smooth da. Så enkelt kan det siest!!...nachspiel!! Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hey, glede seg.. har ikke lest gjennom hele posten, men er det kommet noen screenshots ennå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hey, glede seg.. har ikke lest gjennom hele posten, men er det kommet noen screenshots ennå? Fra spillet?` BILDER Med andre ord, velkommen etter Endret 1. oktober 2005 av Mala Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) synes det var ganske fett jeg, enda det lægga litt på laptopen min.. blir nok bedre når jeg får 1GB minne foresten kan noen med sterke maskiner poste sc shots med alt maxa ut av oppløsning, AA & AF og slikt? Endret 1. oktober 2005 av 2mass Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Off topic: Er det noen i det hele tatt som får bra fps når direct 7 mode ikke står på? Uansett hvordan jeg snur og vender på det, får jeg bare 5-10 fps. Sikkert noe med at pc'n min suger Endret 1. oktober 2005 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kjører 1600x1200 med alt av innstillinger på max full pupp jeg. Er ikke tegn til lagging engang. Battlefield 2 f.eks sliter seg litt. Skal poste noen screens jeg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) SCREENSHOTS SOM FORESPURT: Spilt på: - AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz - Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP - TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Bare screenshotta frem til man kom til byen jeg. Viser vel egentlig det som trengs å sees! 1: På tanks på vei inn i byen 2: Utsikt bakover på lasteplanet i røykskodda 3: Flyet som passerer lastebilen mens det styrter 4: Flyet som kræsjer 5: Tårnet som eksploderer i byen 6: Fremme i byen, hoppe av lastebilen 7: Et par røykgranater, bare for effekten sin skyld 8: Liten shootout med dissa gærningene 9: Headshot med Thompson <3 ... en av de deiligste spillene jeg har spilt på lenge. Demoen er noe kort, men dette gleder jeg meg sykt til for å si det sånn! Endret 1. oktober 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hmm.. har prosessoren mye å si på grafikken? Er det f.eks forskjell på 2.0 GHz og 3.0 Ghz? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ikke på grafikken nei, men på ytelsen! Edit: Kommer jo seff ann på hvor gammel 2ghz din er da. Men det er grafikkortet som sitter med utseende, men prossessor og ram har alt å si på hvor glatt spillet går i de innstillingene du velger. Endret 1. oktober 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 ikke verst, men de kunne godt hatt litt skarpere teksturer syns jeg.. ikke så veldig bra for et spill som kommer ut i slutten av 05' men når spillet er såpass fett gjør det ikke så mye da Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Fps, SkyMarshall? Kule bilder forresten. Ser litt forskjell på med og uten direct x 7 mode Lenke til kommentar
Tor-Lein Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Men, noe jeg ikke skjønner... Ragdoll? Hvor blir det av det?! Det er et MÅ ha! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fy fan dette var gøy. Virker lineært og regissert som alltid, men intenst og moro likevel. Gleder meg til fullversjonen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fps, SkyMarshall? Kule bilder forresten. Ser litt forskjell på med og uten direct x 7 mode Aner ikke fps'n ... men flytende iallefall Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 SCREENSHOTS SOM FORESPURT: Spilt på: - AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz - Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 AGP - TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Bare screenshotta frem til man kom til byen jeg. Viser vel egentlig det som trengs å sees! 1: På tanks på vei inn i byen 2: Utsikt bakover på lasteplanet i røykskodda 3: Flyet som passerer lastebilen mens det styrter 4: Flyet som kræsjer 5: Tårnet som eksploderer i byen 6: Fremme i byen, hoppe av lastebilen 7: Et par røykgranater, bare for effekten sin skyld 8: Liten shootout med dissa gærningene 9: Headshot med Thompson <3 ... en av de deiligste spillene jeg har spilt på lenge. Demoen er noe kort, men dette gleder jeg meg sykt til for å si det sånn! Var det noe spesielt med de screenshotsene? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jokko, nei, det var ikke noe spesielt, annet enn at han ville vise en fyr bilder fra demoen, da det faktisk var en som spurte om det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 @ Jokko88: Ja det Meta][ic fortalte deg. Ingenting spesielt, annet enn at det var en som spurte hvordan det så ut i max. Jeg skulle også ønske det var ragdoll her, for det er det ikke. Det er ikke det at det er så utrolig kjipt når de dør, men har jo blitt så bortskjemt av HalfLife 2 osv. Jeg skulle også ønske det var litt mer blodig. Når du fyrer av Enfield'en 13cm fra kinnbenet til en tysker - så forventer du liksom at noe mer enn at hjelmen spretter av skal skje. Men det blir vel som i Call of Duty, bloodpatchet. hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå