Nuffern Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Noen som kan forklare meg forskjellen på disse? Er bare litt nysserig :smile: Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Palomino: 0.18 mikron Tbred: 0.13 mikron Alt annet er likt i begge kjernene Alle Athlon XP kjerner som produseres nå er laget med 0.13 mikron produksjonsprosess. Tar litt tid før lagrene med Palomino kjerner blir solgt ut. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 I praksis vil det si at Tbred kjører mye kaldere enn Palamino. Det vil igjen si at en kan øke klokkefreksensene. AMD lanserer snart 2600+ med en ny stepping av coren og jeg ville nok ventet til den kom om jeg var deg :smile: Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Alle Athlon XP vil ha ny stepping av core'en. AMD har hatt problemer med 0.13 mikron, men dette er fikset nå. Vent på den "nye" tbred kjernen som kommer når palomino lagrene er borte. Det er riktig at den nye tbred kjernen skal utvikle mindre varme enn den som er på markedet nå (2200+) AMD llokking kan bli virkelig spenndende med denne kjernen, XP 2800+ er rett rundt hjørnet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå