Khalifen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Så flere at en av de som trente helt i starten hadde en HW.no T-skjorte på seg? Stilig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg heier på Øyvind (lionheart) fra DTNorway-forumet, som har et skamfett band. Har ikke fått med meg før nå at det har begynt på igjen, da.. har ikke TV på hybelen nå (TV er bortkastet), så finnes det noen steder jeg kan se dette på nett (lovlig? ulovlig klarer jeg alltids selv)? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 VG nett skal sende episodene:) Så det jeg ikke rakk å se av første episode der. Let deg fram. Godt tilbud, anbefalles Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 I dag spiller Tufte mot KIL oldboys, se glomdalen.no. Kampen starter 14:45. Min gamle klassestyrer og bedriftsøkonomi-lærer skal spille. Morsomt. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 artig program det der. blir kult og se dem igjen Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Aah. Dagens episode var så bra. Tufte i militæret Prestasjonen deres i HMKG var imponerende. Såpass bra drilloppvisning etter kun 3-4 timer øving er meget bra. Savner HMKG litt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dagens episode var hysterisk! Jeg stod på alle fire og heiv etter pusten når Frode danset og under "wet-scenes". Luuuft! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dagens episode når de var i Brasil var en latterkule av de bedre ja. Dansen til Frode, og Martin som Jesus og alt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg trodde at Tufteserien ville komme til å "tape seg" (som mange slike serier andre gangen) men de klarer utrolig nok og holde serien på samme høye nivå. Jeg syns det er ganske utrolig! De kjører noe ala den samme stilen, spillerne er like elendige, morsomme og rare og det fungerer like godt om ikke bedre! Jeg er imponert. Dagens episode var knall. Likte musikkvideoen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Liker også den nye gjengen som er kommet med, men jeg savner en bedre introduksjon av "nerderiene" deres. Har liksom ikke blitt like godt kjent med dem som man er med de andre. Sambadamene for to tomler i været av meg (ja, dette er det politisk korrekte utsagnet jeg holder meg til)! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg heier på Øyvind (lionheart) fra DTNorway-forumet, som har et skamfett band. 6961539[/snapback] Han er en kollega av meg Kjempe koselig kar. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 En så tulletet og idiotisk "serie" skal man lete lenge etter...Det å se noen idioter som ikke kan fotball drite seg ut på offentlig tv er jo typiske "serier" å sende... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Lenge siden jeg har fått sett Tufte nå Får ta igjen litt på nett om jeg rekker denne uken. Noen som vet om episoden da de spilte mot et sammensatt lag av norske toppidrettsutøvere i Tønsberg har vært sendt? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvor på nettet finner jeg dagens episode? Rakk ikke den. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvor på nettet finner jeg dagens episode? Rakk ikke den. 7300050[/snapback] Den ligger på VG.no's nett tv, let litt og du finner den Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Fant den, tusen hjertelig takk skal du ha Termometer ! EDIT: Også ville den ikke spilles av. Endret 18. november 2006 av -Shaq- Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tufte er litt artig... Fra starten og til nå er de blitt bedre i fotball. Lag spillet er jo helt på tryne. Har ikke forandret seg fra starten i det hele tatt. Det er derfor de aldri vinner. Tufte er god underholding, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Bare lurer, på VG-TV, funker det med dere? Her funker det ikke. EDIT: Funket med en annen nettleser. Endret 19. november 2006 av -Shaq- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 VG Tv fungerer ikke noe bra i Firefox, hvertfall ikke hos meg. Men i Internet Explorer går det bra. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg bruker firefox, men du kan også se VGTV rett fra media browseren. Bare høyre klikk når filmen går, dermed velger du egenskaper & kopierer url'n. Lim inn i browseren så vil windows media player dukke opp... Url fra episode 8. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://atvs.vg.no/play/getplaylist.php?id=6208&video_id=6208&category_id=&index_id=&bandwidth=5200&timecode=&player=wm&block_ads=&category_id=14&adbefore=&adafter=&end=.asx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå