JacEr Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Bump! Ny sesong kommer 26. september, fem av de opprinnelige nerdene er byttet ut. Link til Side2s omtale Tufte på TvNorges sider. Personlig tror jeg dette blir høstens opptur på TV, men jeg er som kjent svak for denne serien . Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg likte veldig godt forrige sesong, så jeg tror nok jeg vil like denne også. Er litt spent på hvordan de vil legge opp serien, med tanke på at de fleste av de som er med var med i fjor. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Jeg gleder meg stort til neste sesong av Heia Tufte. Et skikkelig feelgoodprogram som setter fokus på positive opplevelser og samhold fremfor fyll og fanteri. Ser forresten at Njål er med i årets lag: Spiller nr. 5 - Frode Sekanina, 29 år fra Larvik, bosatt i Oslo. Nerdeinteresser: Film & TV Endret 9. september 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Blir bra å få de på skjermen igjen, artig program Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Blir fett dette, likte veldig godt sessong en. Skikkelig god familietv. Edit: Hvor er kanina? Endret 12. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Gleder meg bra til sesong 2 Tufte IL spilte mot Norsk Toppidrett her i Tønsberg i går, var der og så...Det var kjempe gøy, særlig de gangene Martin var i nærheten av ballen:) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hehe, Martin er nydelig. Ordentlig sjarmerende. Han var lett favoritten hos de fleste i sessong 1 så. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Bare litt over en halvtime igjen *GLEDE SEG* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kjipt at det kræsjer med andre ting jeg også vil se på. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Så skjønn han Daniel er Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Gud for noen fantastiske gutter:-D Vært kjempeartig å fått med segkampen mot RBK når den tid kommer! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 1-4 mot "Oldboys" kan vel ikke akkurat kalles imponerende Men gutta er da usedvanlig trivelige og hyggelige, skulle gitt mye for å ha vært sammen med dem en uke på trening. Jeg kan dog ikke finne ut hvem som har sluttet, noen som kan hjelpe meg med navn og bilde av de 5 som har sluttet? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Vebjørn (mensa-medlem og kaptein), Petter William (Buffy-fanatiker), Kai Simon (Japan-fanatiker), Trym (ga seg tidlig grunnet ryggplager) og Stian Birger (dataguru og selvskader når han måtte hoppe/takle). Finner ikke bilder... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Savner de gamle litt jeg.. Spes Vebjørn og Petter. Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg synes at André minner om Elling. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Nå skal de bytte dag til torsdag. Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Synes Tufte er noe av det ekleste programmet som noen gang er laget.. De stakkars guttene blir fremstilt som dumme! dette er ikke underholdning,det er mobbing! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Synes Tufte er noe av det ekleste programmet som noen gang er laget.. De stakkars guttene blir fremstilt som dumme! dette er ikke underholdning,det er mobbing! 6956962[/snapback] De blir ikke fremstilt som dumme, de blir fremstilt som smartere enn "oss". De har en god dose selvironi, som gjør at det er ikke mobbing. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg stiller meg litt tvilende til hele tufe-oppstyret egentlig. Det er bare en bunch med folk som ikke har de mest fysiske egenskapene som blir "tvangstrent" til å spill fotball. Intet nytt i det hele tatt og etter å ha sett sesongpermieren på TV-Norge så må jeg si at hele programmet er oppskrytt imo. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg ble postivit overrasket over den nye sesongen. Så 3/4 på TV Norge og resten på vg nett i går. De har fått med nye, men samtidig klart å beholde noe av feelgoodsteminingen jeg fikk fra i fjord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå