Gå til innhold

Heia Tufte - SpoilerWarning for de som ikke ser TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg ble overrasket over hvor bra tufte gjorde det mot vålerenga altså, synd de bare fikk det ene målet da. Var jo noen ganger de nesten fikk mål.

 

Dette var bare helt imponerende, t.o.m jeg synes det var morsomt å se på en fotball kamp, og det sier litt for jeg kan trygt si at jeg er på det stadie tufte var på første episode. Null peiling og null interesse

Lenke til kommentar
Fikk vel hovedsakelig straffe fordi dommeren var meget Tufte-vennlig. Artig samma faen, selv om de hadde få sjangser så fortjente de ett mål.

5257284[/snapback]

Teit at dommeren gjorde dette... Tufte spilte faktisk ganske bra til tider, men jeg mener fortsatt at det meget tåpelig å la et slikt lag spill mot Vålerenga. :hrm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er det seriøst noen som har kjøpt Tufte IL-DVDen? Tufte er noe man ser en gang! Serien var morsom på TV, men nå blir det overutnyttet av TVnorge. For min del er nok Tufte over.

5371729[/snapback]

 

Jeg gir opp!

Alltid er det noen som hele tiden skal være negativ til noe. Som alltid skal være så forbanna "hakke på andre". Noen som alltid skal si noe sånt som "Herregud jeg håper virkelig ikke du mente det der seriøst for da er du i mine øyne en komplett idiot fy f*** så mye bedre jeg er enn deg".

 

 

*Setter opp muren*

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Vel, bumper denne tråden da gjengen kommer i reprise på TVN idag klokken 1900. Det må da være minst tre stykker der ute som ikke har serien på DVD, men som nå kan nyte sesongen på nytt, komplett med reklamepauser og det hele. Sikkert mange som er lei dem, personlig står jeg fast på at de er det eneste positive ved hele reality-sjangeren.

Lenke til kommentar
Vel, bumper denne tråden da gjengen kommer i reprise på TVN idag klokken 1900. Det må da være minst tre stykker der ute som ikke har serien på DVD, men som nå kan nyte sesongen på nytt, komplett med reklamepauser og det hele. Sikkert mange som er lei dem, personlig står jeg fast på at de er det eneste positive ved hele reality-sjangeren.

6155029[/snapback]

 

Jeg syns Tufte-serien er kjempesjarmerende, og virkelig en av de gode reality-seriene. Jeg kommer nok ikke til å følge med på reprisen, men gleder meg til det kommer en ny sesong da. Den kommer vel til høsten etter det jeg har hørt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...