snoemann Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg likte episoden idag, ganske kult faktisk, endel av dem ble jo seende ganske bra ut =) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg likte episoden idag, ganske kult faktisk, endel av dem ble jo seende ganske bra ut =) 5087597[/snapback] Ja Gleder meg til neste episode, da de skal spille mot de svenske nerdene På "previewen" så det ikke ut som de var så fornøyd med dommeren da Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg likte episoden idag, ganske kult faktisk, endel av dem ble jo seende ganske bra ut =) 5087597[/snapback] Ja Gleder meg til neste episode, da de skal spille mot de svenske nerdene På "previewen" så det ikke ut som de var så fornøyd med dommeren da 5087663[/snapback] Det er han jo aldri, da Han og assistentdommeren klager ALLTID på dommeren! Håper dei taper; da har vi bevist at vi har dei klokeste og største nerdene! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Etter alt hysteriet og skrytet om dette, tenkte jeg for en gang skyld å kikke på dette hva det er for noe. Er det alltid så mye tull før de kommer til poenget (spille en kamp?)..? Når de først begynte var det ikke mye mer å se på da helller. Fatter ikke hva folk syns er så givende med dette, kommer ikke til å se en dritt mer av det Men det er vel hver sin smak.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 NEDTUUUUUUUUUUUUUUR! fy faen asså.....den hadde Tufte fortjent å vinne til de grader Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 NEDTUUUUUUUUUUUUUUR!fy faen asså.....den hadde Tufte fortjent å vinne til de grader 5120126[/snapback] Enig med deg.... Bittert Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det som irriterer meg til tusen er at jeg vet de ikke scoorer mål! Målet mot vif var jo det første, dvs at målspenningen forsvinner. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 nesten så jeg måtte felle en tåre for guttene i kveld! Syns så fryktelig synd på de:( men hadde bare alle landskamper vært så jævla morsom å se på, hadde jeg vært fotballfrelst :!: Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det målet der var ufortjent Tufte burde vunnet. De var jo dessidert best på banen Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Morsomste med programmet er å se hvor uffatelig dårlige de er :!: Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Må vente 2 uker til neste episode Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Straffen var fortjent! Vær heller glade for at NORGE har de største überg33ksa! Lenke til kommentar
danjah Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 ARG! Ja, det var noe dritt! Vi burde ha vunnet.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Straffen var fortjent! Vær heller glade for at NORGE har de største überg33ksa! 5120322[/snapback] Ser jo greit at det er Norge som har de verste, men vi må også bevise at vi har de beste fotball trenerne Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Må vente 2 uker til neste episode 5120241[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Lang finale på 71 Grader Nord nestegang. Blir fett det, da. Heia Eivind! EDIT: In love with SKRIVELEIF <3 Endret 7. november 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Arg.. Finale er gøy da, men de kan sende Tufte etter den, syns jeg.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det var IKKE straffe... ballen søkte hånda, ikke omvendt, og da er det ikke straffe.... Tufte gutta gjorde en utrolig bra innsats, og det er det som virkelig teller. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ja de fortjente å vinne over sverige Selv har jeg null peiling i fotball, men den derre straffen er jo bare helt latterlig, men hva kan man forvente av en svensk dommer da? Er jo ingen tvil om at han støttet sine svenske "nerder" Jeg trodde virkelig Tufte skulle vinne den kampen, men shit happens. Heia TUFTE Heia TUFTE..........Er faktisk den eneste fotballen jeg ser på, kampen mot fengselet og sverige er de 2 eneste fotballkamper jeg har sett i mitt 26 års lange liv. Nå slipper man å se 2*45 min. da, men jeg tror jeg skulle overlevd å se 2*45 min. kamp med disse gutta Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Blir en litt stor bump dette, men la gå for denne gang? Så dagens episode på tvnorge og der sa de at målet mot VIF var det første målet til Tufte. Jeg er bombesikker på at de scorte mot det jentelaget i forrige episode, hvordan har det seg at målet mot VIF var det første da? Noen som fikk med seg hvordan de fikk straffespark? Jeg klarte ikke se hvordan de fikk straffe, hadde dessverre et øye på dataskjermen i det øyeblikket. Endret 5. desember 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå