Nevnarion Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Artig episode i dag. Den dansinga og greier. For en utrolig sjarmerende gjeng. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Var til tider det ble litt flaut å se på. Men ble faktisk ganske imponert over hvilke ferdigheter de hadde. De som ble plukket ut til å synge var faktisk ikke så værst. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Må også innrømme at det var litt flaut til tider, men så hater jeg og synge/danse. Dagens episode var ganske innholdsrik egentlig, en liten dæsj idol med en anelse av So you think you can dance. De danseinstruktørene var som snytt ut av himmelen, var lange blikk da de lærte Tuftegjengen dansetrinnene(Tufte altså) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 bare meg som synes som gutt at thor joakim har et ganske bra utseende? elsker den serien . Martin er helt klart den kuleste, med sin særegne stil og no fear for shitting out . Når de skulle synge E-ore holdt jeg på å krepere, har aldri ledd så mye tror jeg. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 For en utrolig bra og sjarmerende gjeng. Til dere som blir flaue; hvorfor det? Gutta gir mye av seg selv, og er ikke redde for å drite seg ut. Var selv aldri i nærheten av å bli pinlig berørt, bare storkoste meg med gårsdagens episode. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Beste episoden til nå er den som gikk igår, hadde lattis gjennom hele programmet nesten jo.. Blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg syns ikke det var noe flaut jeg, syns de var veldig flinke. Hehe, det er alltid en som skader seg, stakkar som slo hue da.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 For en utrolig bra og sjarmerende gjeng. Til dere som blir flaue; hvorfor det? Gutta gir mye av seg selv, og er ikke redde for å drite seg ut. Var selv aldri i nærheten av å bli pinlig berørt, bare storkoste meg med gårsdagens episode. 5023374[/snapback] Grunnen til at jeg blir flau er vel at jeg på mange måter kan kjenne meg igjen i mange av situasjonene. Jeg vet at jeg hadde driti meg værre ut enn hva de gjør. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Var bra i går, ja. Martin the gangster. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Veldig bra program. Gårsdagens episode var artig, men synes ikke Martin passet helt som rapper. Lars Olav er som alltid konge. Han ler jo konstant. Morsomt! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 videoen ble ikke så værst den Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Synes sangen ble knall, men den lyden som kom og gjentok seg selv hele tiden var sinnsykt irriterende. Aner ikke hva det er, men den kommer ganske ofte. Lenke til kommentar
galedali Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Serien er rett og slett topp underholdning! Eneste som "skremmer" meg er at gutta faktisk kan bli glad i å spille fotball! hva skal alle de foreningene for spesielt intreserte da finne på, når gutta spiller fotball istedet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) I sånn nettprat med en av deltakerne, så sa han jo at de faktisk hadde prata om å fortsette å spille fotball også etter at tv-serien er over. Kanskje får vi se Tufte i tippeligaen om noen år? Endret 20. oktober 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja til tufte i Tippeligaen Oisann.: Se ka jeg fant http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20697674 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja, bare begynne å sende inn bud! Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Kjempebra! MÅ se det, bare MÅ se det! :!: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Dagens episode (ekstreme makeover-episoden) gjorde meg faen så irritert. Endelig har vi fått ett program der folk er seg selv til ytterste konsekvens, oppegående og intelligente mennesker som viser sine positive og negative sider. Hvorfor i svarte helvete skal da alle særegenhetene til gjengen da fjernes eller tildekkes? For å kunne se litt mer ut som ettellerannet som er tygget og spyttet ut av et ukeblad? La gutta være seg selv, så har jeg ihvertfall ett TV-program å se på som skiller seg litt ut ifra mengden!! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Gleder meg til landkampen neste gang! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Kjempebra! MÅ se det, bare MÅ se det! :!: 5034528[/snapback] Så enig, så enig. Kjipt at de skal følge alle de andre programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå